Recenze (13)
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Zatím docela velké zklamání
Zodiac (2007)
Nejlepší krimi, co jsem kdy viděl.
Amazing Spider-Man (2012)
Nemůžu si pomoct, ale v některých scénách mi to trochu zavání parodií (viz scéna v metru). Záporák naprosto příšernej, smrt strýčka Bena se mi také vůbec nelíbila a scéna s jeřábama mě dorazila. A pár vtipných hlášek to bohužel nezachránilo. Zkrátka naprosto zbytečný film.
Sheep Impact (2011)
I když oproti jeho dnešním kouskům to docela i ujde
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
V téhle zemi suverénně nejlepší sportovní zpravodajství
Volání o pomoc (2007)
Kam se na tohle hrabou Sandlerovy komedie
Maxi Clever (2006) (pořad)
Snad jenom za Šteindlera, jinak nic moc
Spalovač mrtvol (1968)
Jednoznačně nejlepší český film co jsem v životě viděl
Speed Racer (2008)
Hezká pohádka
Král Šamanů (2001) (seriál)
jenom za tu znělku!! (v anglickém znění)