Recenze (548)
Predátor: Evoluce (2018)
Podobne ako Terminátor Genisis ďalšia deštrukcia kultového univerza. Nevzvládnutá, nezaujímavá zlátanina niekde na úrovni AvP 2. Ešte aj Predators je o dve triedu lepší film.
Jupiter vychází (2015)
Total shit, film kde nefunguje absolútne nič. Toto že natočili tvorcovia Matrixu?
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Krištáľovo čistá a maximálne kinetická akčná jazda.
Equalizer 2 (2018)
Slabá dráma a ešte slabší akčný film, ani jedno tu poriadne nefunguje a celé je to ešte tažkopádnejšie ako jednotka.
Prometheus (2012)
Vidieť film, ktorý mal byť prequelom slávneho votrelca a v ktorom od scenára, cez réžiu a hercov nefunguje absolútne nič je totálne sklamanie. Nezvládnuté po všetkých stránkach: nemá to ani percento atmosféry pôvodného votrelca, zato lobotomický scenár (vyzerá to ako od Dänikena - takže totálne WTF) a chaotickú réžiu, Ridley sa snažil natočiť komplexné dielo na úrovni Vesmírnej odysei v kulisách Votrelca čo mohlo skončiť jedine tak ako aj skončilo - nekonzistentným gulášom na úrovni céčkových scifi hororov z osemdesiatych rokov.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Tak kardinálne pobabraný koniec sa len tak nevidí. Spielberg bohužiaľ nezvládol kubrikovu víziu dotiahnuť do konca. Otravný voiceoveroví záver s čudnými bytosťami, čo majú byť asi roboti z budúcnosti, ale väčšina ich považuje za mimozemstanov a ich siahodlhým popisom deja je totálne antikubrikovský. Takto je to len výrazne nadpriemerné scifi, viac o emóciách ako myšlienkach, na hlbšie zamyslenie o umelej inteligencii, ale aj tej ľudskej to však bohate stačí.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Napriek tomu, že je to remeselne špičkovo zvládnuté scifi chýba tomu niečo, čo by z toho urobilo viac ako len prequel epizody VIII a nepriznaný remake epizody IV. Spolu s epizodou I asi najslabsie Star Wars.
Terminator Genisys (2015)
Najzbytočnješí film v dejinách kinematorgrafie, ktorý dokonale lobotomizuje terminátorie univerzum.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Jaegery zaslapavaju vsetkych tych infantilnych transformerov jednym pohybom robotickej nohy. Ultimatne mega obrovske dobrodrustvo a akcia! Niekde v podvedomi sa vynaraju spomienky na Gappu a Robota Joxa. Nechapem tie slabe a rozpacite hodnotenia, neporovnatelne atmosferickejsie a bombastickejsie ako smiesny bayovi robotkovia pre male deticky.
Dredd (2012)
Bezduchá a navyše biedna akcia bez akejkoľvek zápletky, Stalloneho Dredd je oproti tomuto skvost.