Recenze (551)
Halloween (2007)
Na Zombieho až moc dobrý film, na Micheala priemer :)
Saw 3 (2006)
Veľmi zaujímavé, zábavnejšie ako jednotka (hlavne scéna so sprchou :) aj keď už nie tak originálne.
Hory mají oči 2 (2007)
Nebyť tej scénky s rukou bol by to priemer :)
Hostel II (2007)
Jedna hviezdička za nechtiac mimoriadne zábavného Knažka.
Poslední samuraj (2003)
Priveľmi patetické a blbé na to aby ten film fungoval.
Krvavý diamant (2006)
DiCapiro ako John Rambo to je naozaj moc:)
Obvyklí podezřelí (1995)
Hodne precenený film, záverečný twist je super, ale ináč v celku nuda.
Zvrácený (2002)
Veru, veru ... skôr či neskôr sa všetko posere.
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Splaterová gore úchylárňa - presne taká akú máme radi, škoda toho trochu pomalšieho rozjazdu.
Hatchet (2006)
Až tak OLD SCHOOL AMERICAN HORROR to zase nebol :)