Recenze (551)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
To o čom každý z nás sníva Lucas natočil a podarilo sa to dokonale.
Černočerná tma (2000)
To najlepšie zo scifi horroru čo sa kedy natočilo, vizuálna stránka, réžia, scenár, herci - v rámci žánru DOKONALOSŤ! Recenzia.
Riddick: Temná hrozba (2004)
Efektné "anime" dokonale pasujúce do sveta Riddicka.
Wing Commander (1999)
Remeselne dokonalé a značne nepochopené scifi zo sveta Wing Commander.
Fontána (2006)
Rovnica s množstvom navzájom prepletených premenných zobrazených vo fantastickom audiovizuálnom prevedení avšak neponúkajúca žiadne riešenie.
Riddick: Kronika temna (2004)
Sľuby o temnej verzii Hviezdnych vojen sa nenaplnili, práve tie epické scény sú tie, ktoré vôbec nefungujú. V komorných riddickovských scénach á la Pitch Black (úvod, väzenie) je to naopak stále našlapaná zábava. Twohy sa mal vykašľať na budovanie univerza, ktoré mu očividne nejde a poňať to ako Dark Fury, potom by z toho bol možno plnohodnotný nástupca Čiernočiernej tmy.
Osudový dotek (2004)
Vynikajúci napínavý film s nádherným posolstvom - POZERAŤ JEDINE DIRECTOR'S CUT!!!
Star Trek: Hluboký vesmír devět (1993) (seriál)
Od tretej série totálne nadupané military sci-fi, Star Trek aký sme vždy chceli vidieť.
Hrdinové (2006) (seriál)
Napriek silnej neoriginalite (v podstate seriálový X-Meni), niektorým slabším dejovým líniám (Japonci a ich cestovanie časom, schizofrenická ženská) a systému "dochádzajú nám nápady tak tam hodíme ďalšieho mutanta" je to vcelku nápaditý a napínavý seriál.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Dokonalá rovnováha medzi akciou a psychologickou drámou zabalená do špičkovej technickej stránky robí z tejto minisérie to najlepšie čo sa dá na obrazovkách televízie vidieť nielen o WW2.