Recenze (552)
Horizont události (1997)
Hard core scifi + hard core horror = hard core filmový zážitok. Recenzia.
Horrors of War (2006)
Za odvahu vydávať amatérske domáce video o pobehovaní pár vojakov po lese za plnohodnotný film.
Hory mají oči (2006)
Nahraďte vrieskajúcich tínedžerov dospelými ľuďmi, vymletých Michaelov a Jasonov inteligentnými sadistickými zmutovanými psycháčmi a dostanete prelomový hororový masterpiece.
Hory mají oči 2 (2007)
Nebyť tej scénky s rukou bol by to priemer :)
Hory zalité krví (2009)
Za samotný námet a niektoré hlášky, réžia a všetko ostatné je však zúfalé.
Hostel II (2007)
Jedna hviezdička za nechtiac mimoriadne zábavného Knažka.
Hoši z Brazílie (1978)
Dr. Mengele klonuje v Brazílii nového Hitlera, už len ten nápad je za plný počet :)
Howlův kráčející hrad (2004)
Total bizár. Možno po piatom pozretí by začali dávať všetky tie odkazy a náznaky zmysel, ale ja som mal pocit, že sa každých 10 minút pozerám na iný film, prípadne že som videl dvojhodinový zostrih z desať dielneho seriálu. Inak vizuálne a formálne pecka, ale to je u Mijazakiho samozrejmosť.
Hra (1997)
DOKONALÝ THRILLER!!!
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Kórejský seriálový klenot a zároveň ultimátna psychologická štúdia na tému čo všetko je schopný urobiť človek pre peniaze, no aj vlastné prežitie. Geniálne postavy, napätie, ktoré by sa dalo doslova krájať nožom, prekvapivé odhalenia a minimum hluchých miest.