Recenze (556)
Old Boy (2003)
Prosím len nie viac kórejské filmy, ja už budem dobrýýýý :)
Equilibrium (2002)
Prekvapivo veľmi pozerateľná kombinácia 1984 a Matrixu :)
Vzpomínky (2006)
Zo začiatku to dávalo celkom zmysel, pokiaľ niekoho nenapadlo využiť červiu dieru na cestu do minulosti :)
Vládce temnot (1987)
Vedecké skúmanie diabla má určite svoje čaro :)
Zakázaná planeta (1956)
Ak chcete vidieť Leslieho Nielsena vo vážnej roli, tento film je pre vás ako vyšitý :)
Constantine (2005)
Deti poslúchajte a nefajčite aby ste nedopadli ako John Constantine :)
Amélie z Montmartru (2001)
Amélia, Amélia, prečo si len taká nudná...
Město ztracených dětí (1995)
Vizuálne úžasná čarovná depresia.