Recenze (554)
Akira (1988)
Jedno z mála anime, ktoré boli pre mňa pomerne stráviteľné, má to atmosféru a možno to má aj myšlienku (ale 3-tí krát sa mi to fakt pozerať nechce :)
Sedm samurajů (1954)
Pri žiadnom filme sa mi nepodarilo zaspať 2-krát, bravo Akira si naozaj génius.
Stalker (1979)
Nudná nuda, jedna hviezdička za to, že tento film dokáže dokonale nahradiť prášky na spanie :)
Dokonalý trik (2006)
Takmer Dokonalý film, ale predsa len tomu niečo chýba :)
Noc oživlých mrtvol (1968)
Klasika klasík - pár ľudí zavretých v dome a vonku číha smrť - v tomto prípade chodiaca :)
Hvězdná pěchota (1997)
Dokonalé military scifi, kvôli absencii dôrazu na logiku u mnohých značne nepochopené.
Skála (1996)
Najlepší akčný film, ktorý sa vymyká klasickej čierno-bielej schéme, môj osobný Oscar pre Eda Harrisa a Zimmera/Gregsona-Williamsa za hudbu.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Star Trek, ktorý má všetko čo akčné scifi má mať, akcia, humor, napätie, perfektné triky, plus borgovia a postava Zefrana Cochrana ako bonus.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Dokonalá ukážka toho, kam až može viesť ľudské zlo.