Recenze (431)
Ženy v běhu (2019)
nejlepe zahrana ceska romanticka komedie vsech dob - zlata adamovska herecky zářila. nejlepsi soundtrack z audio banky a trapna odrhovacka od mirai + scénář od člověka s lobotomii = skvely cesky film.
Domestik (2018)
cesky Requiem for a Dream
Chata (2019)
skvely zaver, ale scenar a dramaturgii by to chtelo trosku vysperkovat.
Miliónový hurikán (2020)
skolni cviceni, s velice prilehavym nazvem, ke kteremu se propujcil mel gibson? horsi cecko jsem uz dlouho nevidel :-)
Queen & Slim (2019)
prijemna road movie s Motown soundtrackem. Stylish, provocative, and powerful, Queen & Slim tells a gripping fugitive story steeped in timely, thoughtful subtext.
Avanpost (2019)
ruske akcni sci-fi skoro jak z hollywoodu :-)
Selvmordsturisten (2019)
Hotel Aurora: A Beautiful Ending. Krasne ambientni film.
Spectral (2016)
dobre, nenapadne scifko, ze ktereho se dalo (nebo jeste mozna da - v nejakem remaku) vytezit vice. podobne jako z Kill Command. rozhodne neurazi.
We Are Your Friends (2015)
odpudivy (generacni?) hudebni film. potencial mel, ale jedno spatne provazane klise s dalsim to cyklicky zabijelo vice nez desive zmixovane unyle tracky (hodne spatny soundtrack). zlaty Berlin Calling, Human Traffic nebo 24 Hour Party People atd. tohle neni reklama na dobry djing.
Distortion of Sound, The (2014)
The Distortion of Sound [Full Film] "dokument" o zkresleni zvuku, kde se zamenuje komprese dat ztratovych formatu s kompresi dynamickeho rozsahu (ta ukazka sinusovky / rozdilu "kvality" zvuku je k smichu). "dokument", kde par autoru place nad kvalitou reprodukce jejich hudby beznymi posluchaci s beznymi prostredky. "dokument", kde vyrobci placou nad kvalitou reprodukce hudby obecne beznymi posluchaci s beznymi prostredky. 22min? proc?!