Oblíbené filmy (10)
Rocky (1976)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Arnie a James, skoda ze nebylo vic spoluprace, ale treba se Arnold po sve politické kariéře zase k filmu vrátí.
Temný rytíř (2008)
nejlepší superhrdina, nejlepší záporák!budiž mu zem lehká) a jeden z nejlepších režisérů ... těším se na další pokračování!
Warrior (2011)
Asi nedokážu najít ty správné superlativy, abych popsal tenhle film! Pro mě jednoznačný kandidát na Oscara a to mi můžete vyvracet, jak chcete. Toma Hardyho mám už nějaký pátek rád, ale tímhle u mě jeho oblíbenost vzrostla. Přál bych si mít tlačítko na vymazání tohoto filmu z hlavy, abych si ho mohl pokaždé vychutnávat, jako napoprvé.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
nejkultovnější akční komedie všech dob!
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejlepší díl z trilogie. Je tu hodně "husina-na-zádech" scén.
Podfu(c)k (2000)
Asi nej film Guye, snad se jednou vrátí k těmto gangsterkám, protože zvraty a celý scénář je tak nevymyslitelnej, že by si hravě poradil i s dalšími filmy v podobném stylu.
Láska nebeská (2003)
Dřív jsem závistivě koukal na krásné romantické komedie s happy endy, než jsem se nakonec taky zamiloval.
Zjizvená tvář (1983)
Historická scéna Al Pacina ... od tohoto filmu jsem začal milovat jeho styl hraní.