Poslední recenze (44)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Husinu na zádech jsem měl naposledy asi u Pána prstenů. Vrátilo mě to na chvíli do dětských let, že přehlídnu i pár nedostatků. Celkově se to moc povedlo a poprvé jsem viděl v kině se někoho radovat jako to dělají v USA. Takže skvělej zážitek, co bude trhat rekordy.
Párty Hárd (2019)
Něco, co tady chybělo! Konečně komedie, co se ničeho nebojí!
Fargo (1996)
Opravdu nechápu, proč se tady každý nad tímto filmem rozplývá. Nezasmál jsem se, nepobavil a film mi ničím v hlavě neutkvěje. Navíc to herecký obsazení! Každá postava mi neskutečně lezla na nervy, tak jsem se radoval, že alespoň postupně chcípaly. Škoda jen, že to někdo nenašil i do tý mrtvolný chlupatý a jejího slizkýho napouštěče! Mohl třeba ten rákosník...