Recenze (189)
Rudovous (1965)
Nejlepší film od Kurosawy, co jsem viděl. hodně poetický film, takový ten goodfeel..... 95%
Láska nebeská (2003)
Bean jako prodavač to povznáší na vyšší úrověň
Osudový dotek (2004)
Nápad je to dobrý, ale čekal jsem víc. úplně jsem z toho nadšenej nebyl.
Ratatouille (2007)
Překvapivě pěkné. 4* za dobrý námět, který není okoukaný a převzatý jako jiné animáky..
S čerty nejsou žerty (1984)
Jedna z nejlepších českých pohádek. Heřmánek perfektní...
Sedm samurajů (1954)
je to naprosto odlišný filmový svět, není horší, než americký. je jiný. Hodně se mi to líbilo, na můj vkus možná trochu moc dlouhé. Kurosawa však podle mě natočil i ještě o něco lepší film - Rudovous. 85%
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Všichni indiana jonesy jsou dost mnadhodnocení, jsou tisíce lepších filmů. Ne, že by se na to dívat nedalo, ale je to dost slabé. Jedno se musí nechat dovede to utáhnout hodně lidí na nudli.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Dosti nadhodnocený blábol
Jezinky a bezinky (1944)
nevím, co si mám myslet, není to špatné, ale ani moc dobré. Nejlepší byl Peter Lorre jako doktor Einstein.. 70%
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
jedne z nejlepších westernů, co jsem viděl. Hudba od Morriconeho dodává této nádheře téměř dokonalost