Recenze (1 838)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
jedna hvezda za souboj noticek.
Predátor: Kořist (2022)
Ta co porad pouli oci, jako kdyby tlacila, musela dokazat svetu ze nechce varit, ale lovit jako Ten co ji chtel opichat. Ta co drtila kamen u ohne, ji zrazovala, ale Ten co sral mezi stromy, ji provokoval a tak sla slozit zkousku dospelosti. Potkala Analogoveho Predatora, Ten co jeste nemel laser a ukazala mu zac je toho Apac. @ Jeste ze se to nejmenuje Predator, protoze tohle by delalo ostudu cele serii. Jedna * za Vizual Primal Predatora. Hofk.
Bullet Train (2022)
Meme tady dalsiho Pana rezisera, co zachranuje hollywood od sracek a neutika k vod. mozek pobavilo, oko potesilo....
Carter (2022)
v akcim filmu nehledam ani emoce, ani pribeh. ale akcni kameru, rvacky a honicky. evans musi horet a ja rozhodne horim taky. ten film musel dat hrozne moc prace. smekam.
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
neznam Na mizine ni Lajnu. Velice chytre napsany scenar...proc bych mel cekat rachandu ?
Velká premiéra (2022)
Ja tu jeho poetiku proste muzu. Cele me to pohladilo. A ty fory? A ta hudba ? ....
The Gray Man (2022)
klasickej ctvrtek.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Pobavil jsem se. Rickman je buh.
Zjizvená tvář (1983)
i napodruhy stale plna palba.
Quills - Perem markýze de Sade (2000)
proc se to cesky nejmenovalo Péro ?