Recenze (1 838)
Roming (2007)
trochu mi vadil začátek, divná kamera...pomalý rozjezd.....jinak mě to překvapilo, ty dvě roviny příběhu, Polívka krásně pičoval a Javorský....naprosto úžasně zahrané !!!!!! jak kdyby tyhle jeho role napsal, zrežíroval a obsadil Švankmajer. 70%
Old Boy (2003)
Téma, které je pro celou ameriku a mnohé evropany tabu, si Ch. Park dovolil dát jako zápletku do celovečerního filmu. Nádhera. Navíc to opentlil krásnou kamerou a perfektním scénářem. 100%
Ztraceno v překladu (2003)
Výborný, výborný, výborný. Smekám, smekám, smekám. 100%
Smrt panen (1999)
Na prvotinu :) výborný....na ženu výborný...na Coppolovou slabší. Rozhodně vykročila správným směrem...70%
Ratatouille (2007)
První můj animák od Pixaru, který považuji za nedětský....méně humoru, hlubší příběh, úžasná grafika....jen ten výchovný konec si tam asi Disney prosadil.... Jsem hodně zvědavý na jejich první "dospělácký film"....to bude asi jízda......85%
Mé jméno je Nikdo (1973)
Leone pro mne není o přestřelkách, Leone pro mne není o "umění" (i když ho za umělce považuji), Leone pro mne není o tom, abych ho hodnotil.... Leone je pro mě o HUDBĚ, o KAMEŘE a hlavně o ATMOSFÉŘE. Úvodní scéna nemá chybu a pokud by film točil celý sám, jsem přesvědčen, že by byl na pět hvězdiček. 90%
Živý terč (1993)
hk akcni filmy maji pro mne, stejnou atmosferu jako italske westerny. woo je mistr zaberu. zpomalene zabery cehokoliv jsou sexy.
Gauneři (1992)
Můj druhý Tarantinovský film.........jsem neobjektivní....miluju jeho dialogy....miluju jeho kameru.....konečně to u nás někdo vydal......kdo asi chce být pan Růžový ?????