Recenze (1 839)
Hlava Medúzy - Dům na konci ulice (2021) (epizoda)
ty dialogy jsou hrozny....
Mars (2018)
divne, ale dobre 3 a pul. FatMan? už nefetuju... :)
Mys hrůzy (1991)
hodne dobra kamera i na dnesni dobu. bohuzel film postavenej na emocich a ne na logice.
Corpus Christi (2019)
Kurwa se Bohusu nerika.....
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
vyborny scenar SKORO jak od Coenovcu vcetne packalu...vyborny Franek..ten pazri do holyhoudu. dobra hudba.
Chlast (2020)
jak byl Hon super, tak tady to byla nuda. Asi rejza ma vetsi zkusenosti s holcickama nez s chlastem.
Temná tvář Brooklynu (2019)
IF........skoda ze neukazal, jak to funguje pri sexu....
Ester (2021) (TV film)
naprosta nuda.
Bruno (2009)
vyrtualni kurba? hlavne se nestydet.
Wonder Woman 1984 (2020)
Pedro kam jsi to vlezl ? K pani reziserce : Nema talent.