Recenze (1 838)
Román pro muže (2010)
bylo to fajn i po deseti letech.
Velké sedlo (1986) (seriál)
bylo to, ehm spatne.
Duna (1984)
ten kdo prvni uvidi film, si uz nikdy knihu neprecte. smula pro knihu.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
od A do Z naprosto skvela jizda!
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
jakoby to delala uplne jina parta a pan reziser tocil jinde neco jineho.
Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge (2020)
dlouho jsem nevidel tak kruty snimek po tele i po dusi.
Příliš osobní známost (2020)
akademik by rekl : nema to dramaticky oblouk. ty postsynchrony jsou tragicky. cotoje za modu ? nevyrovnany feministicky scenar, kdy 3 manzele jsou kokoti a obe zeny jsou silne a nezlomne bohyne.
Rychle a zběsile (2001)
celkem to slo, az na.....
Miluju tě, Pucinko (2020) (seriál)
kdyby nebyl konec tak moralisticky....
Všemocný (2011)
do prvni pulky zajimavy a druha pulka klise.