Recenze (1 838)
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
zazil jsem jeste v kine pri premiere. v karvine. timto filmem, jsem presedlal z cetniku, na holy ud.
Přežijí jen milenci (2013)
hudba a kamera, naprosto super. feeling klasickej jarmusch. jen ten scenar....zavrseny EkO teckou.....
Jumanji: Další level (2019)
still fine.
Luptákův vlogísek (2019) (seriál)
odkojen werichem a cimrmanem, se tomuto nedokazu zasmat.
Cesta kolem světa (2020)
to mel byt humor ? sokole, takovy si mel hezky rozlet. ted mam pocit, ze sklizis co jsi zasel.......
Zloději (2018)
prvni hodinu to vypadalo na klasicky sockopribeh co byl xkrat zfilmovan, tentokrat z japonska. jenze druha pulka ukazala, ze japonec to ma zase jinak. ARTarna jako prase.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
marvel przni vsechny.
Můj příběh (2019)
prijemne.
Dragon Quest: Tvůj příběh (2019)
naprosty fanservis, uplny porno. animaci disney tise zavidi a finale bylo i pro mne velky prekvapeni. finalni souboj nebyl zadny digitalni bordel, ale : trojuhelnik, trojuhelnik, krizek, kolecko.....quick time....L2.....
50x a stále poprvé (2004)
presne ten druh filmu, ktery kdyz musim videt, neptejte se proc, tak me neurazi. ale sam si to nikdy nepustim.