Recenze (157)
Pýcha a předsudek (2005)
Nemohu si pomoci, ale oproti TV seriálu z roku 2005 mi tato verze připadala poněkud mdlá, zvláště v dialozích. ...Tak ještě mít možnost vidět pana Darcyho v podání L. Oliviera ! :-)
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Těžko bych hledala, co tomuto zpracování vytknout...zejména po shlédnutí novější verze z roku 2005, která mi připadala poněkud chudokrevná. Asi jsem je měla shlédnout v opačném pořadí :-) Spravila jsem si chuť shlédnutím všech 6 DVD v jednom zátahu ... :-)
Famílie (2010) (divadelní záznam)
Dávám maximum hvězdiček - ne že by byla inscenace bez chybičky, ale jednak excelentní výkon všech herců++), jednak velmi dobře napsaná hra pro herce zralého věku, a takových her opravdu není mnoho! AD:Blofeld - afektované projevy prarodičů hned ze začátku hry opravdu jdou na nervy - pokud si divák neuvědomí, že jde o italskou rodinu s charakteristickým temperamentem!....Ápropos - asi jediná divadelní inscenace, která se odehrává v jediných kulisách bez přestavby a já si to uvědomila až dlouho po skončení představení! :-) ++) Klobouk dolů před Iljou Rackem - v 80 letech v takové kondici!
Drákulův polibek (2006) (TV film)
Rozhodně je to lepší zpracování, než TV seriál z roku 2002. 3-4 hvězdičky.
Drákula (2002) (TV film)
Zatím nejhorší varianta Drakuly, jakou jsem viděla. Patrick Bergin sice hezký, ale zcela bezkrevný (že by to byl umělecký záměr??) ...Jediná hvězdička za výpravu, ta z celého dílka za něco stojí.
Hrabě Drakula (1970) (TV film)
Po mnoha letech jsem tuto adaptaci shlédla s velkým zájmem,zvědavá, jakým dojmem na mne zapůsobí. Byla jsem příjemně překvapena, že přes střídmost efektů (vzhledem k době vzniku víceméně z nutnosti) je i dnes dobře koukatelná! Černobílost jen podtrhuje pochmurnost tématu a již zmíněná absence přemíry efektů mne jako diváka nezahlcuje a neznechucuje jako ta verze s Gary Oldmanem. Drakula je zde zpodobněn jako poctivý upír a nikoliv jakýsi kříženec s mimozemským vetřelcem! ...Zkrátka, jak se říká - méně někdy znamená více, pane Coppolo!
Nehynoucí láska (1994)
Nejlepší personifikace Beethovena, jakou jsem dosud viděla... Můj oblíbený skladatel a můj oblíbený herec v jedné osobě - ne, nemohu hodnotit nezaujatě! Dávám velmi zaujatých 99% !!
Osobní strážce (1992)
Na to, že je to americký romantický "cajdák", je to nadprůměrné. Z času na čas se docela ráda kouknu...
Predátor z hlubin (2004) (TV film)
BRR...dvě hvězdičky jenom za ty trikové efekty! Jinak škoda prokoukaného času...
Můj Nikifor (2004)
Tohle podle mne film hodný zařazení do "Klubu náročného diváka" - asi jej mnoho lidí nebude mít mezi svými nejoblíbenějšími... ZAJÍMAVOST: Do konce filmu jsem nepopznala, že Nikifora nehraje chlap:-) ... ačkoliv jsem měla z té postavy takový zvláštní pocit... Proměna je asi dokonalejší než v Tootsie. :-)))