Poslední recenze (10)
Sviňa (2020)
Dej slaby, najlepsi Vajda + filmova piesen zaporne postavy on vie "hrat " :-) Co sa mi nepaci ze film sa ucelovo nasadil do kina kratucko pred volbami do NR SR, nakolko bola premiera zamerne odlozena v decembri....
Pod vodou (2020)
Film je pre velmi slaby premier.. .. Co by vsak nebolo to najhorsie ...Tym bolo ze som ma film nudill a to od zaciatku do konca :-( ...Ploche postavy, nudny dej, dialogy... Viem ze kazdy film z morskeho prostredia sa nepodari urobit ako Priepast. Napriek tomu som dufal v lepsi zazitok. Uz nikdy viac ... A pritom zaner scif- fi mam rad.
Elysium (2013)
Vyborne sa mi na film divalo prvy krat i po piaty krat. Bavil som :-) Vari stale plati ze film ma zabavat. Uzasne prostredie, roboti, akcia, i zaporne postavy ... Kvazi odbone postrehy nie su pre mna ...