Recenze (12)
Nabarvené ptáče (2019)
Hrozně medializovaný film.Takové zklamání jsem teda nečekala :( ... Chlapec byl chudák o tom žádná bylo mi ho líto, ale bylo to zbytečnš dlouhý, některý scény tam nemuseli být vůbec. Očekávala sem o hodně víc.. Stačilo mi to vidět jednou , takové zklamání z fimu sem už hodně dlouho neměla
Neznámý svůdce (2007)
Pro mě velmi velké překvapení. Film mě nadchl Bruce jak vždy výborný a Halle Berry úplně excelentní . Film má dej a konec pro mě překvapující :-)
Domina (2010) (TV film)
Moc šancí jsem českým filmům nedávala . Za mě velmi milé překvapení, kriminálka která má hlavu i patu . Excelentní bratři Dlouhých .
12 hrdinů (2018)
V tomto snímku za mě bylo vše co jsem očekávala. Akce, drama.Silný zážitek Příroda autentičnost
Halloween (2018)
Při začátku filmu jsem si říkala,jáka to bude bomba. No zklamání veliký,chvílemi jsem si říkala jestli to myslí vážně..
Comeback (2008) (seriál)
Výborná odreagovačka , Matohona, Dejdar, excelují .
Artuš, Merlin a Prchlíci (1995)
filmy paní režisérky Plivové - Šimkové mám strasně ráda, ale tomto filmu to říct nemůžu.Co se týče obsazení tak tam nemám sebemenší výtku .Děj je hodně slabý a situace některé až trapné
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Mrzí mě jedna věc a to je bitva s drakem, která mě osobně přišla strašně odfláknutá.jinak jsem s tímto filmem poměrně spokojená .Jen některé pasáže by mohli být kratší ...:-)
Klec (2019) (TV film)
Excelentní herecké výkony, na to , že Hádka dvakrát nemusím, tak byl naprosto dokonalý a paní Bohdalová též. Naprosto úžasně spracovaný děj, který mě dostal , to jak to měl vše naplánované a jak mu na to začala postupně přicházet? Za mě bezchybný :)) velká poklona tvůrcům a hercům
Živé terče (2019) (seriál)
No tak na to jak se mi líbili předešlé kriminálky s týmem Výrová a spol. Tak tato poslední mě nenadchla přišlo mi to chvílemi moc zmatený a přeplácaný ...Neviděla jsem v tom nic co by mě nadchlo .. Nemělo to šmrnc a konec ? Tak to bylo hodně chabé ..