Recenze (65)
Annie Leibovitz: Život objektivem (2006)
Skvělý dokument o úžasné fotografce. Samá chvála....
13 (2008) (TV film)
Nemůžu si pomoc, ale první díl je tak prošpikovaný Bourne, že se mi to až zhnusilo. Pokud byl ale vynechal podobnost, hodnotil bych jako velmi kvalitní TV film (seriál)
Royal Flash (1975)
parádní komedie, u který jsem se za břicho popadal...:)
Amos & Andrew (1993)
pohodové, nenáročné a vzhledem k hvězdám (S.L. Jackson a N. Cage) i nečekané :)
Strážci - Watchmen (2009)
Nerozumím tomu, proč je tenhle film tak ceněnej mezi komentářema. Já se nudil.
Náklad 200 (2007)
sorry, ale k ruský mentaliě mám hodně blízko, přesto s ničím podobným jsem se v žívotě nesetkal. Film, který je naprosto o ničem, rozhodně nekoresponduje se situací kolem války v Afgánistánu. Dle mého názoru je to jen lákadlo pro ty, kteří hledají témata kolem této války. Exteriéry a iteriéry super, toť vše, Nedoporučuju, zbytečně zabitý čas...
Wrestler (2008)
Jestli čekáte krev a násilí, budete zklamaní. Jestli záři lamp a vyvoněný pózy amerického wreslingu, tak taky. Jediný, čeho se dočkáte je bída, smutek, slzy v očích a smrt. Velmi silné drama, které si nehraje na hollywoodské par-excellance. Jsem opravdu dojat. Životní role Rourka.
Láska až za hrob (2002)
Anglický humor prostě můžu. A když je černý? Tak je to ještě lepší. Molina jako zamilovaný hrobník je zcela přesvědčivej, roztomilej malej kluk. CH. Walken se svým výrazem a hřívou co má na hlavě mi spíš připomíná šíleného vědce než hrobníka. Přesto tato "konkurenční" dvojice je dokonalá. Příjemná komedie, kdy se opravdu hodně zasmějete a chvíleme až "zatuhnete" :-D
Odpískáno (1996)
Anglické, deštivé s černým humorem a nádhernou hudbou.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Skvělé obsazení, parádní scénář - nezapomenutelný zážitek.