Recenze (129)
San Andreas (2015)
...a já jsem si myslel, že Meresjeva, či Hanse Klosse nikdo nepřekoná. Jak jsem se mýlil....:-) Jednu hvězdičku za dokonalé vizuální efekty.
Zděšení (1994)
Naivní, hloupé, předvídatelné...spíše přiblblé sci-fi. Dvě hvězdičky za U2...
Válka barev (1995)
Jakože pocta Antoniově Zvětšenině? No to snad nemůže nikdo myslet vážně! Trapná slátanina bez jakékoliv invence, pouze vykrádající obrazy z oné Zvětšeniny.
Kam orli nelétají (1968)
Válečný film? Jedině jako komedie...dvě hvězdičky za pár hezkých záběrů.
Ženy v běhu (2019)
Stačilo, děkuji...ach jo, zlatá šedesátá!
Linka - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
Napínavé jak Okres na severu... Brzobohatý je katastrofický herec, spíše tragikomik. A zbytek mu úspěšně sekunduje.
Věc (1982)
Jedna hvězdička za muziku, jedna za výpravu...jinak nudný spektákl s naprosto jasným koncem po 10-ti minutách filmu. Ukázka umu rekvizitářů: kdo vymyslí větší ohavu z metráku silikonu a slizu... Zápletka žádná, konec jasný. Souhlasím s názorem, že králem hororů byl Alfréd Hitchcock: vyděsit diváka děním v reálném světě, to je mistrovství.
Marie, královna skotská (2018)
No ještě že se režisér nerozhodl natočit příběh Jindřicha VIII....to by asi určitě Kateřinu Aragónskou hrála Whoopi Goldbergová a Annu Boleynovou Fan Ping-Ping. Prostě "korektní" historický blábol...aspoň dvě hvězdičky za kameru a výpravu!
Rapl - Série 2 (2019) (série)
Já jsem se dobře bavil....slušná detektivka.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Karel Šíp to prostě umí a nemusí sedět "nad" svými hosty jako Jan Kraus...