Recenze (1 311)
Oběšenec (2001) (TV film)
Řadový tv thriller, kterému chybí akce, hlášky, napětí a cokoli originálního..))
Pistolnice (1994)
Mohly to být MLADÉ PUŠKY v dámském gardu, ale nakonec vzniknul hlavně díky slabému scénáři pouze příjemně koukatelný a malinko vyměklý western. Někdy však i takový bodne..))
Trávníkář 2: Odvrácená strana vesmíru (1996)
Zmatená akce, děj. Béčkové scífka mám vcelku v oblibě, ale tohle tedy ne. To už je o třídu lepší VRAŽEDNÝ COMPUTER, což mluví samo za sebe..))
Zásah v pravou chvíli (1963)
70%.. Norman Wisdom opět v celé řadě eskapád (mj. se převlékne za sestřičku a těmi pohyby dokonale připomene kadeřníka Giulia z jeho o rok starší komedie NA OBCHŮZCE) a stejně jako jindy velká spokojenost..))
Svatá hora (1973)
Dějově mnohem snesitelnější než EL TOPO, přičemž míra originality a ujetostí zůstala zachována..)) Projekt 100 - 2008
Co dál, doktore? (1972)
70%.. malinké zklamání..vzhledem k hereckému obsazení a průběžnému hodnocení 82% na csfd jsem čekal větší pecku.. pro mě bezkonkurenčně nejlepší bláznivá komedie s řadou záměn je KŠEFT ZA VŠECHNY PRACHY..))
Buldočí plémě (1960)
70%.. Humor přesně podle mého gusta, tz. Norman Wisdom opět ve skvělé formě.
Klub rváčů (1999)
90%.. po letech jsem se k tomuhle filmu vrátil a už to zdaleka nebyla taková bomba jako v kině (strašně moc dělá pointa).. každopádně zásadní role pro Eda Nortona a Brada Pitta..))
Woman at the Wheel (1985)
součást pásma krátkých filmů MANHATTAN LOVE SUICIDES..
Thrust In Me (1985)
70%.. součást pásma krátkých filmů MANHATTAN LOVE SUICIDES..