Recenze (1 311)
To je vražda, napsala - Vražda v autobuse (1985) (epizoda)
Dle mého jasně nejlepší epizoda celého seriálu.
Orel Eddie (2016)
Film vysloveně na pohodu a dobrou náladu. // Febiofest 2016
Slídil (2014)
Fascinující studie jedné pochroumané mysli, za kterou by se nemusel stydět ani David Cronenberg..))
Úsvit planety opic (2014)
Jak po příběhové, tak po technické stránce naprosto dokonalý zážitek. Mnohem poutavější než "Zrození". Vřele doporučuji 3D projekci a už teď se těším na pokračování.
Nelítostný souboj (1975)
Nekompromisní, jak jen francouzské kriminálky umí být..))
Sviňák (2013)
Tak tohle byla nekompromisní "jízda", která ve mě druhý den pořád ještě je a nemůžu ji dostat z hlavy. James McAvoy je ve své roli excelentní, svině na entou a vůbec celý film je vyladěný do těch nejmenších detailů, včetně dokonalého retro soundtracku a bezvadného hereckého obsazení. Tuším, že SVIŇÁK se za čas stane kultovním..
Eddie a Cruiseři (1983)
Tenhle film má stejně dobrou hudbu, jakou mají OHNIVÉ ULICE a přestože nejsou hudební výstupy zdaleka tak okázalé jako v MANAŽÉROVI Taylora Hackforda, pěkný tajemný příběh s řadou flashbacků to bohatě vynahradí.
Muž odnikud (2010)
Poetika a akce jako z nejlepších filmů Chow Yun-Fata. Dokonalý zážitek.
Manažer (1980)
Moc hezký příběh jednoho velkého snu na pozadí hudebního byznysu ameriky 50. let. Hudební výstupy dokonalé..))
Studentka (1988)
"V osum večeře, v deset u něho, o půlnoci doma, zopáknu si Moliéra a Zolu a ve dvě jdu spát.." Tak nejen skvělé dialogy Daniele Thompson, ale zejména přirozené herecké výkony Sophie Marceau a Vincenta Lindona, kterým to prostě věříte od začátku do konce, dělají ze STUDENTKY jednu z nejkrásnějších milostných romancí filmového plátna 80. let.