Poslední recenze (14)
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Poslední díl velmi vydařené trilogie byl však pro mě celkem zklamání. Nebavilo mě to tolik jako předešlé dva díly a nebyla jsem do toho tolik zažraná. Každopádně celá trilogie byla velmi vydařená. Avšak samotná trojka si zaslouž8 dobré 3*
Tři kroky od sebe (2019)
U tohoto filmu jsem brečela mnohokrát a po desáté jsem to přestala počítat. Byla to nádherná podívaná, která pojednává o neskutečné lásce, která může přijít v tu nejméně vhodnou dobu.
Sinister (2012)
Vážně ? Nejlepší horor? Popravdě jsem čekala o dost víc. Je to zcela průměrný horor, kde se párkrát leknete a toť vše. Ale nejvíce mi vadí ,že se tam objevují prvky průměrných amerických hororů jako například ,že běží uprostřed noci na půdu a samozřejmě se za ním zavřou dveře. Jediná světla věc je Ethan Hawke. Silný průměr 3*