Recenze (961)
Let's Dance (2006)
Vsetci tu mate pravdu obohraty pribeh.A ani tance sa mi nejako extra nepacili.
Taková normální holka (1999)
mam slabost pre teenegerske filmy a tento sa mi tiez pacil...
Rollerball (2002)
zbytocny film
Prci, prci, prcičky (1999)
velmi dobra komedia o mladych ktory chcu byt konecne chlapmi....smial som sa skoro cely film.
Noc patří nám (2007)
velmi slaba kriminalka ktoru vytahuje z uplneho bahna J. Phoenix telo E. Mendes.
Street Kings (2008)
po dlsom case celkom solidna kriminalka o skorumpovanych policajtoch.
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
velka vyhoda thoto filmu kde hrdinovia vlastne riesia veci tak jednoducho ze to je vllastne uplne nemozne a aj nelogicke je to ze ma spad.mne sa to paci.
Sbohem, baby (2007)
silny film s velmy dobrym scenarom.aj rezia vyborne zvladnuta.ben by mal asi radsej tocit filmy ako v nich hrat.vyborne obsadenie vsetkych postav.
Jumper (2008)
aj ked pribeh bol samozrejme nic moc na jednoa mozno aj na dve pozretia to urcite je.ja som sa pritom bavil.a aspon raz si to urcite este pozriem.
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
toto dokaze iba par eziserou..z nie moc zaujimaveho tematu urobit film od ktoreho neodide clovek aj ked ho to taka tema vobec nezaujima.vyborny pacino.