Recenze (3 546)
Simpsonovi - Akta S (1997) (epizoda)
Jedna z nejbláznivějších a hlavně nejtrefněji přeložených žlutých parodií! Džouky s žábami a českými pivy mě rozesmějí i na 17té zhlédnutí.
Simpsonovi - Domove, sladký domove (1995) (epizoda)
Ty časy, kdy i 95 % hodnocení epizody Simpsonů bylo málo. Stoprocentní podívaná!
Zámek a klíč - Dokonale promyšlené plány (2021) (epizoda)
Ani nebudu muset moc obhajovat zklamání z vývoje série, když sem zavítala modrá čísla. Snad se ten průměr nakonec nedostaví k celé sezóně.
Zámek a klíč - Bludiště (2021) (epizoda)
Už to zase hapruje mezi trojkou a čtyřkou, napětí, které kolem sebe buduje Kinsey ve vztahu s Gabem, mě ale přesvědčilo, ať jsem ještě shovívavý.
Zámek a klíč - Minulost je předehra (2021) (epizoda)
Epizoda s podstatným zvratem, který láme sérii v půli a trochu přidává do kotle, aby se nezačalo přešlapovat na místě.
Ochránce - Ahoj tati (2021) (epizoda)
Svým odkazem další enormně citlivý díl, svým provedením už trochu mírnější, proto tentokrát nenechám plný počet. Mohli jsme se dočkat více Martina Hoffmana, jemu hrozně přeju, že se po letech konečně vymanil ze škatulky Ulice a dostal se na výsluní.
TY - Co je to láska? (2021) (epizoda)
Není to za čistých pět *, chvíli jsem váhal nad nižším hodnocením, jako celek je ale 3. řada tak uspokojující náplastí za sérii druhou, že jsem s jejím koncem vlastně dost za dobře.
TY - Varovný signál (2021) (epizoda)
Takový už trochu klasický mustr desetidílných sérií = v 9. díle se dějí ty nejlepší věci.
TY - Swingování (2021) (epizoda)
Sice je konec dílu dost nahuštěný, jeho předchozí dění ale opět odkazuje na potřebu Netflixu šířit po světě očistu “Láska je láska”. A mě tenhle nátlak štve každým dnem čím dál tím víc.
TY - Tady jsme všichni potrhlí (2021) (epizoda)
Asi poprvé za celou sezónu mírný pokles, to ale zejména díky postavě Dottie, která není otřesná jen fyzicky, ale hlavně psychicky.