Recenze (109)
Gravitace (2013)
Neuvěřitelná souhra vysoce nepravděpodobných vyhrocených situací. Po 3D projekci ale musím jednu hvězdičku přidat!
Velká nádhera (2013)
název filmu = můj komentář
Zmizení (2013)
Nelogické :-(
Lásky čas (2013)
Hvězdička navíc za závěrečné poselství!
Herbář (2013) (pořad)
Občas se docela divím, co to tam ty dvě patlají dohromady. Ale jinak jsou to ženy, jaké mají být (krásné, vtipné, s vařečkou, u plotny - napůl vtip)! :)
Deník Dity P. (2013) (pořad)
Jediné, co mi vadí, je nespisovný jazyk - jinak na tom můžu oči nechat.. :)
Terapie láskou (2012)
Podle mého horší průměr. Děj neměl příliš logiky a postavy mi byly nesympatické (nemám ráda, když se z labilních lidí dělají ti nejmoudřejší ze všech). Žádnou energii ani chemii, o které píší ostatní komentáře, jsem z filmu necítila.
Dobrý voják Švejk (1956)
Švejk jde tak nějak mimo mě - sympatického mi na něm není zhola nic.
Poupata (2011)
Tři dokonalé filmové okamžiky - anděl, ruleta a ohňostroj..
Prezidentské volby (2012) (TV film)
Nemám, co bych vytkla, snad možná jen český název - nevím, proč nemohl být více doslovný - takhle příliš neodpovídá hlavnímu tématu. A co, až někdo natočí film Presidential Election??