Recenze (109)
Padesát odstínů šedi (2015)
Nelogické.
Cesta ven (2014)
Mně ten film vůbec nic nedal. Chybí mi nějaký přesah, nějaká přidaná hodnota. Takhle se můžu projít v Brně po Cejlu a mám úplně stejný zážitek.
Kód Enigmy (2014)
Jedna hvězdička navíc za skutečný příběh - tenhle film by mělo vidět aspoň 14 miliónů lidí..
Co jsme komu udělali? (2014)
Z námětu se dalo vytěžit mnohem více.
Kancl (2014) (seriál)
Já už vím, co tomu hodně ubírá - to, jak všichni mluví strašně nahlas - jako na divadle!
České století (2013) (seriál)
Některé díly jsou příliš konverzační, skoro až nudné. Ale za "lépe to snad ani nejde" zahraného Havla dávám hvězdičku navíc!
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Hezké.. ale místy zkrátka až moc neuvěřitelné.
Nymfomanka, část II. (2013)
První Nymfomanka byla více méně o tom, jaká je to sranda, být nymfomankou. Druhá Nymfomanka je o tom, že to až tak velká sranda není. A způsob vyprávění mi naprosto vyhovoval, proto dávám o hvězdičku více než prvnímu dílu.... A po shlédnutí režisérské verze hvězdičku zase ubírám - tam to bylo vyloženě na efekt a hlubší smysl mi asi unikl.
Následky lásky (2004)
Ta krimi složka mi tam vůbec neseděla.
Noe (2014)
Vůbec se mi nechce věřit, že tento film natočil autor snímků Černá labuť nebo Requiem za sen! Strašně mi vadilo nelogické chování postav, nesmyslné dialogy a tak vůbec. A ta zvířata tam taky mohla hrát větší roli!