Recenze (441)
Dítě číslo 44 (2015)
Gorky Park zůstává nepřekonanej.
Matky na tahu (2016)
Až na to, že v podstatě všechny postavy jsou neskutečný krávy a scénář je plnej americkejch píčovin a těžce křečovitý nápravy vrchní krávy.. tak by to i celkem ušlo a pár momentů je tak ujetejch, že jsou i celkem vtipný... ve výsledku přecejen ale žádnej zázrak... max tak pro křivochcalky a frustrovaný maminy. co o tomhle možná sní a budou tak vrnět blahem..
Sebemilenec (2013) (TV film)
Zbrusu novej level neumětelství a uslintaný gerontofilie? No nevim... jen další odfláklá a nudná česká sračka. Aneb seschlý český rachejtle alá Selma, Patty a Edna Krabappelová prožívaj svůj sex ve městě. PROBŮH!
Neon Demon (2016)
Trocha neškodný nekrofilie a kanibalismu... fakt teda nevim, proč má tenhle nudnej paskvil nálepku horor...
Lída Baarová (2016)
Nudná blbost, kterou nezachrání ani ohnivý porno.
Nahota na prodej (1993)
Snad jen za Krampoula třískajícího cigány a cigoše jebajícího vejfuky... jinak sračka na entou...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
1. - 3. série ****1/2 4. série ***1/2 5. série *** 6. síérie ** 7. série ** 8. série * 9. série SHIT!
Ip Man 3 (2015)
tuctová nuda na entou... ani přesně nevím za co aspoň tu 1*... je to sice nesnesitelný, ale asi se najdou i horší.
Bohové Egypta (2016)
Fajn romantická fantasy pohádka s občasnými odkazy k filmy let (dávno) minulých - a to i včetně některých jejich nedostatků. Vše ale spolehlivě vyvažuje dokonalá hudba - jen ten mix mohl být o poznání lepší.
Zoolander No. 2 (2016)
Hlavně za vynikajícího Shapira a velmi slušnýho Ferella... Všechno ostatní spíš teda obří zklamání... ale třeba až opadne zřejmě nerealisticky vysoký očekávání, možná ještě ta třetí * nakonec taky ještě přibude... zatím by to bylo spíš hlavně teda z milosti.... i když svoje světlý místa má a veškerý kopírování a variování originálu není ani zdaleka až tak otřesný jako v případě novejch star wars, zůstává spíš tedy z větší míry poněkud promeškanou příležitostí.