Oblíbené seriály (10)
24 hodin (2001)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Ztraceni (2004)
Skvělý seriál, který trochu ke konci ztrácel dech. A poslední série? Celkem už pořádná sci-fi magořina, kde už tvůrci opravdu nevěděli coby, protože ten konec je opravdu při nejlepšim ''divnej''. Ale jinak poklona všem tvůrcům, i přesto jsem na to dokázal koukat až do konce :)
Zoufalé manželky (2004)
Columbo (1971)
Pohotovost (1994)
Živí mrtví (2010)
Tak tohle mě dostalo! Konečně zase seriál, který Vás přišpedlí k televizi a u kterýho se těšíte na další díl. Jako se mi to stalo u ''24'' a u ''Lost'' ... je jen škoda, že bylo v první sérii jen 6 dílů... no možná to škoda neni aspon se to tak nenatahuje :) no už se těšim na 2. sérii!!!
Dawsonův svět (1998)
To je seriál mýmo mládí! Pamatuju se jak jsem spěchal ze školy abych to stihnul v televizi... bohužel jednou to vše muselo skončit a s mýma hrdinama jsem se musel rozloučit...ale děkuju za těch příjemně strávenejch let u tohodle seriálu.