Recenze (37)
Nesvatbovi (2005)
mozna bych dal radsi ***** :)
Million Dollar Baby (2004)
90 %
Horizont události (1997)
Snad jediny Andersonuv film, na ktery se da koukat i bez lobotomie.
Válka světů (2005)
Ja nevim. Byl jsem z toho dost zklamany. Je pravda ze zacatek byl skvely, vyborny zvuk a vzbuzovalo to ve mne pocit naproste bezmocnosti. Tak nejak vypadaji nocni mury, po kterych se clovek budi cely spoceny. Ale pak se to zacalo dost zhorsovat. Byla to, alespon tedy pro me, nudna cesta jerabnika jak se stat lepsim otcem. Jak uz tady bylo nekolikrat receno spousta nelogicnosti a pak uz jsem se dokazal u nekterych scen i pomerne slusne zasmat. O konci radsi vubec nemluvim. Zatim snad nejhorsi film jaky jsem od spielberga videl.
Opustit Las Vegas (1995)
Jak Cage moc nemusím, tak tady předvedl skvělý výkon.
Bratrstvo vlků - Hon na bestii (2001)
Já nevím, vizuálně je to moc pěkné. Začátek je docela dobrý, ale druhá polovina filmu už je úplně mimo. A i na ten začátek doporučuji vypnout mozek.
Kmen Andromeda (1971)
Kniha je výborná a film se povedl velmi slušně.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Opravdu je to docela vtipný.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Johnny Depp je ale úžasný jako vždy.
Čtyři pokoje (1995)
Tim Roth skvělý po celý film, ale jinak to nad vodou drží poslední dvě povídky.