Recenze (37)
Bez jištění na El Capitan (2018)
Ocenil bych méně keců jeho přítelkyně a více odborných detailů.
Dárek (2015)
Typická masová americká produkce jak pro TV. Hloupé dialogy, šablonovitý děj a přitroublá snaha navodit znepokojivou atmosféru.
Zrodila se Astrid (2018)
Pro severské filmy mám slbost, avšak zde mi přišel příběh příliš triviální. Nemaželské dítě a nesnáze mladé matky s jeho získáním do vlastní péče a výchovou za starých časů, a nic moc víc. A že se jednalo o budoucí slavnou spisovatelku na tom nic nemění.
Zabití posvátného jelena (2017)
Nepříjemná zvrácenost, a já se v kině cítil tak trochu jako psychopat, že se na něco takového dívám, a ještě za to platím. Navíc takovou dávku fantazie abych uvěřil nosné myšlence celého filmu - čeho je onen pomstychtivý mladík schopen, opravdu nemám.
Blair Witch: 20 let poté (2016)
První věc, která mně zklamala, byl dost minimální a naprosto nenápaditý "build-up" prostě žádné velké okolky nebo budování atmosféry, jen šup s věcmi do batohu, a jde se zkusit zjistit co se tehdy stalo sestře. Pak začíná nestydaté vykrádání a kopirování originálu - někdo se zraní, technika začíná blbnout, ztrácí se cesta... Jelikož od dob jedničky doba pokročila, máme zde drona, odkaz na youtube a lepší kamery. Absenci atmosféry a invence tvůrci neúspěšně naddělávají zvukovým terorem a náhlou, až nepřiměřenou změnou hlasitosti a neustálým praskáním a digitálními efekty z přepínání/zapínání/selhávání kamer. Herci nijací, a film působí velmi nepromyšleným, laciným, a jakoby "narychlo" utvořeným dojmem, navíc s hromadou nelogičností. Cítím se hloupě, že jsem návštěvou kina podpořil tak špatný film, který dělá originálu spíše jen ostudu.
Backcountry (2014)
Problém tohoto filmu je, že kromě krátké hlavní scény - zabití Alexe medvědem, je to nuda, hlavně pak návrat hlavní hrdinky zpět do civilizace, který paradoxně působí jako takový předvídatelný anti-climax. Blair-witchovské momentky postrádají hloubku a uvěřitelnost, a z hlavní scény se mohlo vyždímat ještě více brutality.
Pečovatel (2014)
Filmy tohoto typu jakoby by byly dělány podle nějakého jednotného schématu, to máte vždy: záhadné slova na zdi na místě činu napsané krví, zarputilý polda co při vyšetřování porušuje předpisy, hlavní záporák kterého můžou ve finální honičce desetkrát chytit, přesto však uniká atd. atd. Pokud vás tohle oslovuje, tak si zde příjdete na své, mi to ale zanechává ve tváři poněkud kyselý výraz...
Maria milostiplná (2004)
Filmů o drogách je mnoho, Bohužel tento snímek patří jednoznačně k podprůměru, působí jaksi lacině, schématicky a ke konci už je to vyloženě předvídatelná klišovitá nuda, až mi to trochu připomnělo kýče na které nás posílali do kina na střední škole, které měly říci "drogy jsou špatné". Přidejte k tomu ještě značně nesympatické herečky v hlavních rolích a máte zde něco, co lze s klidným svědomím vynechat :)
Jako bych tam nebyla (2010)
Nízkorozpočtově vyobrazená balkánská válka. Film je sledem typicky válečných scén jako odvod zajatců, popravy, znásilnění atd. to vše v dost dietním hávu, a s emočně příliš okatě ždímajícími scénami.
Gravitace (2013)
Hloupá popcornová zábava, aneb i z tématu jako je cestování do vesmíru se dá udělat groteska. Ještěže to může člověk při domácím sledování zavčasu zastavit. Co se dalo čekat od filmu ve kterém hraje Sandra Bullock, hotová expertka na televizní s*ačky...