Recenze (182)
Teror (2018) (seriál)
Zaujímavý príbeh natočený podľa skutočnosti, podľa mňa to bolo trochu naťahované a v každom jednom diely sa udiala len jedna zaujímavá scéna, ktorá charakterizovala celý diel. Zopár ozaj drastických scén plných krvi.Videl som 10 dielov prvej série ešte neukončeného seriálu.
Únos (2017)
Je to zobrazenie jedného obdobia, ktoré v sebe skrýva veľa zaujímavého a nám obyčajným ľuďom skrytého. Čiže studňa možností je bezodná a aj napriek tomu toto spracovanie je tak trochu slabé, čakal som od toho viac aj keď dávam všetky palce hore za snahy o dobrý Slovenský film. Ale aj tak mám pocit že ešte je tam rezerva na zlepšenie.
Leatherface - zrození (2017)
Táto línia príbehu už nemôže priniesť nič nové, to je už bez nejakého záujmu ako keď pozeráte šieste pokračovanie transformers, už je to otrepané a mdlé.
Baby Driver (2017)
Tak toto bolo sklamanie, podľa hodnotenia som čakal oveľa viac. Nezaujímavé a klišoidné až ma z toho rozbolela hlava.
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Film so Števom ked este vyzeal ako ckovek.
John Wick 2 (2017)
Nijako inak sa tomuto nedá povedať ako reklama na streľbu z blízka :D
S čerty nejsou žerty (1984)
Obyčajná česká rozprávka, takých je mraky, nechapem prečo je take vysoké hodnotenie
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Celkovo vydarený seriál a sledoval som to s napätím čo sa stane, dostatok nečakaných vzratov a hlavne prvú sériu som žral ako malý chlapec. Videl som všetkých zatiaľ uverejnených 81 DIELOV vo štyroch seriách ešte neukončeného seriálu.
Narcos (2015) (seriál)
Celkovo vydarený seriál a sledoval som to s napätím čo sa stane, dostatok nečakaných vzratov. Videl som všetkých 30 DIELOV vo troch seriách už ukončeného seriálu.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Zaujímavý nápad čo sa týka námetu. Veľa vzratov a zauzlení. Celkom som sa pobavil, len ten koniec sa mi až tak neľúbil. Videl som všetkých 62 DIELOV v piatich seriách už ukončeného seriálu v roku 2013.