Recenze (34)
Osm hrozných (2015)
Tohle Tarantino přestřelil... Už při úvodní znělce kdy kamera snímá 5 minut velký krucifix jsem si říkal že něco nebude v pořádku. Plno zbytečnýc dialogů a scén (ze začátku v dostavníku, 5ti minutové stavění cesty na hajzl z tyčí atd) Až na pár světlých momentů úděsná nuda (a to mám rád filmy Pancharti, Pulp Fiction, Django)
Patriot (2000)
Zajímavé je jak po smrti Heatha Ledgera šlo hodnocení nahoru.. Tím líp, film tu byl hrozně podhodnocený. Za nejlepší z filmu považuju scénu v lese. A to nejhorší, kvůli čemu dávám jen 4 hvězdy- přehnaný patriotismus, vychvalování ameriky, vlajky atd atd.. to už nikoho nezajímá ;) Zvlášt evropany ne.
Muž z oceli (2013)
Hodnocení jen za efekty, příběh je zde totiž na úrovni rozumu 8miletého dítěte.
Bathory (2008)
Chápu že Jakubisko je Slovák a tímpádem chtěl odlehčit krutou realitu slovenské hraběnky kterou tam měli... Ale jak mohl takhle zkloubit ZPRASENÍ historie a natočení filmu nepochopím. bathory je v Guinesově knize rekordů za největší počet zabití jednou osobou, ale podle pana Jakubiska se jen koupala ve vaně s červeným šampónem. BTW na čem režisér jel během natáčení?? Polívka s Mádlem na bruslích jedou do kopce? Polívka skáče padákem z hradu? Četl Jakubisko vůbec knihu podle Jižňanského nebo to byl časopis Čtyřlístek? Takhle to dopadá, když do rukou nadějný projekt dostane DEBIL.
Taxík (2008) (pořad)
Na málo věcí v CZ televizích se dá dívat. Tohle je světlá vyjímka mezi aktuální českou produkcí ;)
Hitman (2007)
Stejný průser jako Max Payne.. Netřeba komentáře. Snad jen, jak hitmanovy může někdo říct "chlapče" to opravdu nechápu. 47 byl o dost starší a neměl přeslazený Olifantův xichtík... Strašný
Legenda o vášni (1994)
Všimli jste si že celý film hraje hudba na pozadí? :D Ale k vůli dobrým hercům dávám 4 hvězdy :)
Řím (2005) (seriál)
Chápu, že někteří lidi tento seriál zkrátka nezvládnou protože co se týče brutality a otevřených sexuálních scén, tak na to zkrátka ještě nejsou připraveni, zvlášt ti co sledují reklamní výplně na nově (ordinace, ulice atd)
MacGyver (1985) (seriál)
Jaký je rozdíl mezi MacGyverem a Babicou? Macgyver udělá z hovna bombu, Babica aj pomazánku :D
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Konečně seriál, který za komunistů něco stál a nebyl ovlivnění propagací režimu. A smrt hlavní postavy - to musel být tenkrát zvrat jak prase!