Poslední recenze (8)
Bushwick (2017)
Bushwick má rozhodně víc nedostatků než kladů, ale působil dostatečně reálně na to, aby mě z té situace pořádně mrazilo v zádech. Obzvlášť první půlka docela naháněla hrůzu.
Preacher (2016) (seriál)
Seth Rožeň si z nás asi dělá srandu! Hned jak jsem slyšela, že se tohle chystá, bylo mi jasný, že to bude stát za h@*&o a tvůrci opravdu nezklamali. Tohle je příklad toho, jak z naprosto bombastickýho kultovního díla udělat totální propadák. Nestačilo jim, že do role Jesseho obsadili Dominica "Puggfacea" Coopera a jako Cassidyho týpka, kterýmu není rozumět ani slovo a už vůbec nemluvím o tom, že svatýho zabijáka hraje Dougal MacKenzie, to bych ještě přežila, kdyby tam aspoň nechali nějakej děj. Tohle má s Preacherem společnýho jen název a děsím se, že se budou pokoušet zachovat části, který opravdu v hraným seriálu vidět nechci jako věčně blijícího D’Aroniqua, orgie Ježíše De Sadea nebo trio kanibalistickejch vidláků, ale vzhledem k tomu, že tam nenechali ani grandiózní a občas poněkud zvrácenou lovestory Jesseho a Tullip se nejspíš nemusím bát.
Zoolander No. 2 (2016)
Úplně nechápu tu spoustu negativních hodnocení. Podle mě by každý sequel měl dopadnout takhle dobře. Ano, děj se dost podobá prvnímu dílu a vidět Cumberbatche bez obočí je lehce děsivý zážitek, ale to mi vůbec nevadí. Jestli si někdo myslel, že půjde na Zoolandera a dostane Forresta Gampa, tak není divu, že už se nemůže dočkat, až sem hodí ten odpad. Zoolander má být ztřeštěný a přiblblý a já jsem se u něj výborně bavila (možná dokonce víc než u jedničky). Stylem se přibližuje klasickým parodiím, po kterých se mi hrozně stýská a jsem ráda, že aspoň takhle si je můžu připomenout.