Recenze (332)
Wolffův revír (1992) (seriál)
Vyděno za mlada pár dílů a to bohatě stačilo.
Bláznivá komedie 2 (1991)
70%
Captain America (1990)
Viděno až po Captain America - The First Avenger (2011). Tady zvládnou za necelých 30 minut to, co v novějším trvá přes dvě hodiny. Začátek je hodně zkratkovitý, kde vzal kostým a štít, si musíte domyslet a pak je to klasický B-čkový akčňák té doby. Už podle jména režiséra se dalo čekat, že to bude filmový "skvost". Ta 1 * je za snahu.
Policejní akademie 6: Město v obležení (1989)
Trojkou to mělo skončit.
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Trojkou to mělo skončit.
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Jako mladej sem to docela zral.
Policejní akademie 4: Občanská patrola (1987)
Trojkou to mělo skončit.
Tři muži a nemluvně (1987)
Jeden z mála vydařených remaků francouzkých filmů, ale originál je stejně lepší. Zajímavé na filmu je, že ho režíroval Spock.
Dobrodruzi z vesmíru (1986) (seriál)
Mé první anime na OK3 a moc mě to bavilo.
Vetřelci (1986)
DC verze je opravdu klenot žánru sci-fi.