Recenze (91)
Aeon Flux (2005)
Za v tomto filmu neskutečně krásnou a sexy Charlize o hvězdičku navíc než si tento film zaslouží.
Ajťáci (2006) (seriál)
Geniální seriál,který i je i přes relativně malý počet dílu prošpikován vtipnými scénami a skvělým british humorem tak moc,až jsem skoro pořád slzel smíchy,fakt mě v poslední době nic jiného tak moc nerozesmálo...famózní záležitost,jednoznačně za 5* !!!
Alf (1986) (seriál)
Výborný seriál pro celou rodinu,skvělá zábava a Alf je prostě sympaťák...:)
Amorův úlet (2006)
Musím se přiznat, já se bavil královsky. Velice příjemná dost ujetá komedie...
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Absolutně skvělá záležitost,jeden z mých moust fejvrit seriálů.
Blbec k večeři (1998)
Výborná komedie,skvělé v kažém momentě.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Pro mě průměr,nic víc,nic míň.
Byl jednou jeden polda (1995)
Tak mě tahle záležitost i docela bavila,navíc mám Potměšila i docela rád...slušné 3*
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
O něco málo slabší zakončení série,ale i tak se rád podívám.
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Možná tady budu za exota,ale mě ty filmy s Maisnerem docela baví:)