Recenze (52)
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 9 (2017) (epizoda)
Husí kůže, slzy... Nejlepší seriál všech dob !!! !
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Tady je jasně vidět, jak už se tahají money z něčeho, co mělo dávno skončit... Ruská zápletka vážně směšná... celé mi to připomíná videohru kterou dohrajete a k dispozici je dls - vedlejší příběh... což je vlastně úplně o hovně ale jelikož jsi plný dojmů zahraješ si to... Vývojářům to zabere pár minut, korun a trřby jsou enormní... stejně tak je to s třetí serií ST.
Hardcore Henry (2015)
Vůbec nedosahuje kvalit Upgrade(2018) čekal jsem o moc víc a převládá zklamání...
Městečko South Park - Chlapec a kněz (2018) (epizoda)
Asi vůbec ten nejlepší díl ze všech 500 ti
Cizinec ve vlaku (2018)
Další z klasických průměrných dramat s Liamem N. na jedno brdo, který je dokonalý jen díky mistrovi a nestárnoucí legendě... Skvěle Liame 70%
7 životů (2017)
Skvělý nápad... Klobouček pro Maxe Botkina! Provedení však katastrofa a Pondělí, Středa jsou tak nesympatické, že fandíte zlé straně.
Úniková místnost (2017)
Docela překvápko. Na odreagování fajn tuctovka. Blondýnka z které je tu každý paf je naprostá tuctovka ale budíž. 50%
Na hraně zítřka (2014)
Vydařený akčnáček s Tomem Cruisem. Skvěle propracované sci-fi prvky.
Interstellar (2014)
Tak od tak hvězdného obsazení, rozpočtu, slávy, % zde na ČSFD jsem očekával opravdu o hodně víc..
Upgrade (2018)
Z jasného béčka jasné áčko, od Australanu výborná práce