Drirr

Drirr

Filip Appl

okres Pardubice


11 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
    • 19.3.2013  15:00
    Misfits: Zmetci (TV seriál) (2009)
    ****

    (Anti)hrdinský seriál pro cyniky. Originální zápletky, bizarní situace, trefná hudba, minimalistické prostředí a neokoukaní herci. A k tomu všemu pěkná dávka nekorektního humoru. To jsou největší přednosti superhrdinského kousku z toho deštivýho ostrova plného konzervativních lidí, kteří ve svetrech posedávají v upjaté tichosti u stolu a popíjejí černý čaj s mlékem. Misfits vám takové stereotypy vyrazí z hlavy s razancí rány pěstí umístěné pěkně napřímo do rozkroku. První řadu jsem zhltnul rychle, druhou už pomaleji a v třetí jsem seriál opustil. Vlastně ani nevím proč, snad mě příliš nezaujalo pozadí, které trochu postrádá určitý tah na branku, byť jednotlivé epizody pořád mají vysokou kvalitu. K seriálu se ještě vrátím, ale zatím si mě to prostě neudrželo.

    • 15.3.2013  19:04

    To prostě nepobírám, do čeho se to ten Crowe uvrtal. Béčková myšlenka střetu různých drsných hrdinů byla fajn na Mortal Kombatu a je fajn i tady, ale co to provedení? V tom filmu nefunguje snad nic. Je to pekelně sestříhané (je vidět, že původní materiál byl podstatně delší), tragicky zahrané, hraje k tomu fakt úděsná hudba a snímá to tragická kamera. Choreografie bojů hapruje od vyloženě blbé po docela slušnou a guilty pleasure scén nebo hlášek je žalostně málo (ale jedna, dvě by se našly). Takže takhle ani ne - To že je to nekonzistentní kýčovitý guláš všeho možného bych tomu asi i odpustil, ale výše uvedené ne. Ještě že tam byl aspoň ten Crowe. 33 %

    • 14.3.2013  22:50

    Totální guilty pleasure plné hlášek a absurdních situací. Béčko béček, které snad ani nemá cenu komentovat. Je to skvělý a bavilo mě to snad ještě víc než jednička respektive dvojka, která je přechodem mezi jedničkou a touhle ujetostí...

    • 14.3.2013  22:34
    Bídníci (2012)
    ***

    Ano. Ale je to ano bez podtržítka. Ano trochu vyřčené skrze zaťaté zuby s pravačkou drbající se za uchem s marným přemýšlením, co mi to tam vlastně chybělo. Snad to byla kratší stopáž, díky které filmu v závěru došel dech. Snad to byla absence výraznější gradace, kterou by film potřeboval, aby se mu podařilo vybičovat pozornost a zaujetí diváka až na pomyslný vrchol filmové extáze. To se ale nestalo. Snad to byl ten zvláštní přístup filmu prakticky bez mluveného slova, kdy klasické muzikálové písně nahradilo v mnoha případech zpívané slovo. Snad to byla až přehnaná digitální kýčovitost celého filmu. Nebo jsem možná očekával trochu choreografie, která by tomu mírně unylému průběhu dodala energii, tah na branku, silnější impact effect alespoň u společných scén. Nevím. Asi to bylo všechno z toho. Nelituji shlédnutí, herecké výkony potěšily, zpěv a některé písně také, ale celkově...celkově to nezapůsobilo, jak bych čekal. 69,9 %

    • 6.3.2013  15:12

    Nevěřil jsem, že to ještě někdy řeknu, ale Cage je na tom filmu to nejlepší...

    • 5.3.2013  14:36
    Argo (2012)
    ****

    Řemeslně precizní práce, která v závěrečné půlhodině trhá kšandy z kalhot. Při sledování jsem měl ale pocit určité odtažitosti a emočního chladu, díky kterému i závěrečná stopička patosu působí spíš uměle a zbytečně v jinak naprosto promyšleném a vykalkulovaném filmu (což samo o sobě vůbec nevadí). Možná je to příliš velkým počtem postav, které prostě nemají prostor. I Tony Mendez má málo prostoru a kromě kamenného výrazu v tváři a dvou vět o jeho rodině o něm nezjistíme nic moc a už vůbec ne, proč to všechno vlastně k sakru dělá. O zachraňované šestici se nedozvíme krom pár scén, které aspoň některé z nich trochu zvýrazní, vůbec nic. Z tohoto důvodu si film plné hodnocení nezaslouží.

    • 4.3.2013  13:10

    Ne, Alenka nebyl jen autorský výkyv. Alenka ukázala, kterou cestou Burton kráčí. A bohužel originální a bizarní atmosféru nahradil kýčovitě přeplácaný stroj na popcorn bez srdce, emocí, duše, náboje, opravdovosti, čehokoliv... Postavy se tu plácají v povrchním bahně, do kterého Burton vysypal harampádí z různých svých předchozích filmů i toho, co si chtěl a ještě nestihl natočit. Nemohu si prostě pomoct, Tohle mi přijde špatné a ze dna to vytahuje svými standardy jen Depp s Evou...

    • 2.3.2013  20:41

    heh, ty naše žabomyší bojůvky a problémky v tý naší zemičce jsou po shlédnutí opravdu směšný. Dokument ukazuje to, že možná ještě větším problémem než přímo vláda Severní Koreje je samotná Čína. Silné a velký respekt tvůrcům, tohle je novinářsko-dokumentární práce, která má smysl.

    • 24.2.2013  15:37
    Nikita (TV seriál) (2010)
    ***

    Škoda, že je skoro každý díl nacpaný nelogičnostmi a že scénář vypadá, jak čelní sklo po dávce z kalašnikovu. Jinak je to totiž čistokrevná špionská akce, která tu trochu chyběla a která nepostrádá zábavnost a pěkné dějové zvraty a pointy. Bohužel kromě té akce, která hapruje od fantastické k podprůměrné (řada situací, kdy ty "nezásahy" byl vidět fakt až příliš) a kromě pěkných ženských a sympaťáka s hlasem Batmana nemá moc co nabídnout. Ale na konci první série to jako oddychovka zatím baví.

    • 13.2.2013  11:52
    Hell on Wheels (TV seriál) (2011)
    *****

    Hodnotím dvě série, po kterých se pro mě seriál uzavřel (zbytek ignoruju). Dotalo mě to. Pomalu ale jistě. Hlavní hrdina má charisma, že i kdyby tancoval kozáčka a zpíval přitom japonskou národní hymnu, stejně byste mu to žrali. Skvělá hudba, nádherná žena v jedné z hlavních rolí, vynikající Colm Meaney, neotřelé prostředí, zdařilá kombinace klasických kamerových prvků s novými postupy, nekompromisní a místy pěkně syrový přístup k látce a hlavně moderní western jak víno se všemi klady a zápory. Tohle musí jít do mojí topky už proto, že pro divoký západ mám prostě slabost... PS.: Vynikající a dobově přesné rekvizity, kostýmy a prostředí! Za to opět palec nahoru...

    • 11.2.2013  01:13
    JCVD (2008)
    *****

    Z výkonu JCVD v tomto filmu mi hlava nebere. Překvapivě silný film s myšlenkou, který velmi citlivě připomíná JCVD jako člověka. Vrcholem filmu je opravdu silný a nepřehraný monolog, ale i jako celek jde o promyšlený kus, který je především velmi odvážnou sebereflexí hlavního hrdiny. Jeho zpovědí a doznáním se ke své obyčejnosti ba dokonce ke svým prohrám. K tomu, že je víc než co jiného mužem brodícím se bahnem neúspěchů a proher... Film žánrově osciluje mezi několika žánry. Místy groteska, místy až Tarantinovské drama s řadou vynikajících scénáristických nápadů, přesnou kamerou a skvěle načasovaným koncem. Vynikající snímek s velmi silnou hlavní postavou. Kop s otočkou zde potěšil snad nejvíc ze všech jeho filmů. 90,5 %

    • 29.1.2013  23:23

    Brak jde ruku v ruce s poctou klasickým westernům velkého střihu. Komiksové postupy protnuté situační komedií. Tarantino a jeho tým jsou prostě vypsaní jak blázen a umí vodu měnit ve víno. Django vlastně nenabízí nikterak zajímavý, spletitý nebo originální příběh. Místo toho nám předkládá zdařilou koláž stylů, žánrů a postupů. Hra na brutalitu je hrou uměleckou, přesahující povrchnost většiny současných děl. Tarantino kreslí, zvýrazňuje a podtrhuje. To je zřejmě jeho nejsilnější devizou a nejmarkantnějším znakem jeho tvorby. Herce nevede k přirozenosti a maximální uvěřitelnosti. Naopak. Nutí je k zdůrazňování, pečlivému artikulování a naprosto brilantně si pohrává s každou vyřčenou větou. Jako by držel fix a každé gesto, každou větu na plátně pečlivě zvýraznil a zakroužkoval. A stejně tak s kamerovými postupy (tentokrát obzvlášť vymazlenými) nebo s hrou se světly a stíny. V kombinaci s již tradiční vysokou kvalitou dialogů, hudebním podkresem, černým humorem, individuálním vkladem všech herců a pointovou drobnokresbou jde o neuvěřitelný zážitek, který dokáže přebít i tentokrát přepálenou délku. Ano, Tarantino je uměleckým režisérem a zřejmě jedním z nejlepších (ve své osobitosti) režisérů současnosti. Jeho nezaměnitelný styl je unikum, které povýšilo mrzkou pulpovou zábavu na umění nebo (jako v tomto případě) se o to ani nesnažilo a napasovalo pulp a umění vedle sebe. Opět tleskám a těším se na druhou projekci. P.S.: Překvapilo mě, že pod tím vším se ukrývá docela sofistikovaný protirasistický náboj, za který další palec nahoru. P.P.S.: Zdá se mi to, nebo se nám Tarantino pěkně kulatí? :)

    • 23.1.2013  10:21
    Pán much (1990)
    ****

    Svého času mě tento film opravdu děsil. Má v sobě stopu opravdové psychologické brutality a nekompromisního vypořádání se s tzv. lidstvím. Fakt, že jde o děti celou věc jen a jen umocňuje. Dnes už na mě film tolik nepůsobí, ale přesto jde určitě o jedno z povinných snímků ke zhlédnutí. Poznamenávám, že knihu jsem nečetl, což pokládám za chybu a chystám se na ni.

    • 12.1.2013  22:36
    Dredd (2012)
    ****

    Přímočará, vychutnaná a místy celkem brutální (což obvykle nemám moc rád) žánrovka. Karl Urban si svou roli evidentně užívá a Lena Headey je pro nás, žrouty Game of Thrones, třešnička na dortu. Podobnost Zátahu je zřejmá, ale nevadí. Zatímco v něm si užíváme souboje na blízko, tady se hlavně střílí. Čím víc, tím líp. Nečekejte od toho nic než dětinské užívání si probíjení se Dredda a jeho parťačky až nahoru a nebudete zklamáni. Zpomalovačky trochu otravné, ale celkově - i díky tomu, že jsem od toho přesně tohle čekal, jsem si to užil. 71 %

    • 9.1.2013  13:55
    Melancholia (2011)
    ****

    Zvláštní. Trier neexperimentuje a tentokrát se ani nesnaží šokovat. Dokonce se nedomnívám, že je snímek Melancholia typicky ženskou výpovědí, jak bychom to od Triera čekali. Spíše je výpovědí samotného režiséra. Výpovědí, která je založena na estetickém audiovizuálním zážitku, spíše než na konstrukci příběhu a budování napětí. Audiovizuální zážitek je vůbec termínem skvěle se hodícím k Trierově způsobu vyprávění. Trier hypnotizuje. Předvádí bravurní řemeslo (kamera, práce se světlem, kompozice obrazu) čímž odkazuje až k Ingmaru Bergmanovi a jeho dokonalé hře světel a stínů a komponování jednotlivých záběrů. Ovšem je otázkou, zda nejde jen o sebestředné předvádění režiséra. Melancholia je dozajista umělecké dílo. Dílo kladoucí důraz na estetiku plynoucí z audiovizuálního vjemu na úrovni technické a symbolů, alegorií a kontrastů na úrovni obsahové. Děj snímku vlastně není důležitý. Důležité je to, zda nám Trier nastavuje zrcadlo nebo zda spíše nastavuje zrcadlo sobě. To je pravděpodobně otázka, kterou nemůže zodpovědět žádný kritik a jediné, co v jejím zodpovězení brání každému divákovi, jsou jen jeho vlastní meze interpretace. 82 %

    • 1.1.2013  22:43

    Japonské Pulp fiction s přídavkem postmoderní bizarnosti. Promítání ukázalo, že tenhle film půlka lidí sežere a půlka ho bude nenávidět. Oscilace od trapného (záměrně?) ke geniálnímu. Herecké přehrávání (záměrně?) válcuje režijní uchopení plné groteskní kýčovitosti (záměrně?). Postmoderní slepenec žánrů a stylů, který zdánlivě nemá hranice a nenabízí žádná uspokojující vysvětlení, jako to známe z mainstreamových filmů. Je to prostě hodně divný film s jednou otázkou, která utkví v hlavě. A je to tak správně. 72 %

    • 27.12.2012  20:33
    Micimutr (2011)
    **

    Za takovýho draka by se nemuseli stydět ani v Holyvůdu. Bohužel s povedeným drakem, slušnými kostýmy a výpravou a vychutnaným herectvím Vojty Dyka to končí. Děti bude nudit rozvláčné tempo a uondaný děj, kritici zase neocení zhola zbytečné propojení s reálným světem.

    • 25.12.2012  15:06
    Dvanáct měsíčků (TV film) (2012)
    ***

    Zdaleka ne tak špatné, jak se nám tu snaží milí kritici namluvit. Bylo to zábavné, mělo to šťávu a že to vykrádalo Mrazíka mi zas tak nevadilo. Žilková si roli užívala, Maruška byla skvělá a popravdě opravdu nemám pocit, že by to celkově herci nezvládli, jak někdo napsal. Suma sumárum, českému CSFD kritikovi by se Janák nezavděčil ničím, takže já se bavil a i přes ten podivný závěr bych neměl problém k tomu posadit děti. Byť samozřejmě...s Andělem páně se to co do kvality srovnávat nedá... 60 %

    • 18.12.2012  19:13
    Dexter (TV seriál) (2006)
    *****

    Po sedmé řadě mohu říct, že neznám seriál, který by si i po takové době udržel takovou kvalitu. Sedmá sezóna patří k nejlepším (společně s první a čtvrtou) a v jejím závěru se vše láme a tvůrci se rozhodli položit divákovi tu otázku, na kterou jsme čekali už dlouho: Co všechno jsi ochoten snést? Kam až lze dojít, než se od Dextra (jako postavy) odvrátíš? Těším se na finální řadu...

    • 16.12.2012  00:10

    Utopil jsem se v záplavě zbytečných a kýčovitých digitálních efektů. Tam, kde si Pán prstenů vystačil s poctivými exteriéry a maskami, Hobit cpe umělost digitálního světa. K tomu děj, který by stačil sotva na dvacet minut...uf...docela zklamání a to i bez velkých očekávání. Přesto nelze film intelektuálním šmahem zmačkat a zahodit. To kouzlo Středozemě tam stále je. Ať už v písních trpaslíků, v samotném Bilbovi (což je s Gandalfem jediná pořádná postava filmu, ani ten Thorin nemá moc prostoru. Což je při tak natahovaném filmu až zarážející) a také a hlavně v nejlepší scéně filmu, kterou je hádankářský souboj v jeskyních. Jinak mě to ale bohužel nechávalo chladným. Většinu času mě to bavilo, to ano. Ale zároveň jsem byl znechucen všudypřítomnou vatou a faktem, že pulzující svět Pána prstenů nahradil do velké míry umělohmotný počítačový prefabrikát bez skutečného srdce alá King Kong. A to prostě bolí...

    • 12.12.2012  11:02
    Méďa (2012)
    ***

    Mělo to velký potenciál, ale bohužel hloupé vtípky (všechno to prdění, hulení, kálení a souložení - asi jsem fakt ve svých pětadvaceti starej, ale naprosto mě to míjí) spíš převažovaly. Nicméně těch několik popkulturních odkazů jsem si užil a celkově nemůžu říct, že bych se místy docela nebavil. Wahlberg si to užíval od začátku do konce a Mila Kunis je prostě....hmm...Mila Kunis. Bohužel po dvou dnech už si z toho skoro nic nepamatuju a nemam sebemenší touhu vidět to znova. Takže slabé tři...55 %

    • 5.12.2012  21:17
    Falling Skies (TV seriál) (2011)
    ***

    Scénář je průměrný, efekty slabé, chybí šťáva a výraznější postavy (i když náznaky tu jsou). Jenže je v tom něco, co mě zatím motivuje dívat se dál. Zatím nevím, co to je a jak dlouho to vydrží, ale dám vědět ;)

    • 3.12.2012  10:49

    Uf. Co napsat. Viděl jsem již dvakrát a podle mě jde o nejlepší filmový počin roku 2010 (Společně s Inception, což je však zcela odlišný šálek kávy, nebo lépe řečeno - je to jako vychlazená malinovka v horkém létě vedle kvalitní kávy v přátelském kruhu se sněhem za okny). Aronofsky má svůj nezaměnitelný styl. Někteří kritici ho považují za povrchní nebo za pseudogeniální nebo pseudofilosofický (věc vytýkaná Fontáně a koukám že sem tam už i Black Swan) Já však nikoliv. Naopak se mi zdá, že je Aronofsky vynikající v přiblížení náročného přemýšlení a náročných úvah, popřípadě náročných psychologických motivů širšímu publiku. A to i bez zjednodušování. Black Swan je psychologické drama nebo thriller. Není to erotické, jak už tu někdo psal, ale sexualita v tom hraje důležitou roli. Není to horor, i když hororovou atmosférou a některými scénami strčí řadu hororů do kapsy. První polovina filmu je trochu vlažnější. Něco je cítit ve vzduchu, Arronofsky nám celý ten klid přeruší nějakými těmi fackami, aby se v druhé polovině filmu naplno odhodlal vrátit se k dusivé a skřípavé drásavosti jakou předvedl v Requiem za sen. V poslední půlhodině pak nevydechnete. Režisér stupňuje atmosféru i rychlost vyprávění a nechá brilantní Natalii Portman opravdu ukázat, že patří k nejnadanějším mladým herečkám. K tomu navíc krásná hudba nebo precizní a promyšlená kamera (detailní i pokřivující při psychicky vypjatých scénách, opojně se točící při kráse tance). Závěrečné taneční šílenství je brilantní a mě dokonale pohltilo. Nakonec už zůstanou v uších jen ona poslední slova a člověk přemýšlí a diskutuje. Bylo to o psychické poruše? Extrémně potlačované sexualitě? O parazitování na vztahu matka-dcera? Bylo to o baletu - o řeči těla? Bylo to o drogách? A nakonec po dvouhodinové diskusi která stejně nic nevyřeší uzavřete svoje přemýšlení s tím, že to vlastně bylo o tom všem. A je to pravda.

    • 3.12.2012  10:48
    Centurion (2010)
    **

    Historické akční filmy mám docela rád, ale co bylo tohle to opravdu nevím. Objevují se tu komentáře, které chválí charismatické a dobře vybrané herce. Asi si charismatické a dobré herce představuji jinak. Jejich charaktery mi neustále splývaly. Fassbender je tady nevýrazný a přijde mi, že se celou dobu snaží svým výrazem kopírovat Crowa z Gladiátora. Některé vedlejší role zaujaly, ale celkově jde o podprůměr. Olga Kurylenko nestojí za řeč. Tenhle marketingový tahák neumí hrát. Tvůrci si toho naštěstí všimli a tak nemusí za celou dobu říct ani slovo. Stačí se tvářit drsně a je vystaráno. Dalším vychvalovaným aspektem filmu je akce. Filmu nelze upřít solidní atmosféru, ale taky kupu samoúčelných brutálních scén s hektolitry odporné digitální krve. Nechápu klasické gore a nechápu ani tohle digitální. Nevadí mi účelně využité násilí nebo drsné krvavé scény pokud mají opodstatnění, ale to se v tomto případě nekonalo. Prostě dnešní trend nastolování atmosféry skrze krev a střeva se mi nezdá nijak zajímavý nebo přínosný. Co se týká samotné akce - film zjevně stříhal člověk v epileptickém záchvatu, protože když už je na plátně akce, tak není vidět kvůli zběsilému střihu nebo kameře v rukou chrchlajícího kameramana. Paradoxně se mi nejvíc líbila závěrečná bitka (scénářově samozřejmě naprosto nesmyslná), kde byl snad poprvé pořádně vidět nějaký ten boj. Sumasumárum velké zklamání a pouze velké naleštěné nic bez emocí. Není v tom ani trocha napětí. Ani trocha strachu. Ani trocha vášně. Ani trochu umu. Marshall pokračuje v trendu a opět nepřichází s dobrým filmem. 40 %

    • 3.12.2012  10:45
    Tohle je Sparta! (2008)
    odpad!

    Tohle nemá smysl hlouběji komentovat. Vydržel jsem do půlky a za tu dobu jsem se trochu zasmál asi dvakrát. Jinak strašlivá trapnost a hromada zoufale nefungujících popkulturních odkazů a nechutného rádobyhumoru (já nějak furt nechápu, co je vtipného na zvracení a prdění a pohlavních orgánech a tak podobně). Děs a hrůza. Raději po patnácté Žhavé výstřely než tohle poprvé...

    • 3.12.2012  10:44

    Zoufale nadhodnocené a falešně kultovní. Záplava krve a WTF scén téhle béčkové řežby na mě opravdu dojem neudělala. Ona geniální myšlenka nebo zamyšlení nad povahou násilí a lidského jednání v mezních situacích mi vůbec geniální nepřijde, naopak se mi to celé zdá velmi triviální a zdá se mi, že si z nás(vás) Fukasaku vystřelil a ještě dnes se směje tomu, jak z jeho béčkové blbosti udělali mladiství intelektuálové kult s hlubokou myšlenkou...Na odpad to není, přeci jenom jsou i horší chuťovky, ale jinak jde o prachsprosté béčko s tunou nelogičností, s nesmyslnou psychologií postav a ubohým scénářem, který prostě jen ždímá jeden nápad a jinak nabízí jen hromadu pitomostí. Na dvě se to vyhoupne díky hudbě, některým guilty pleasure scénám a několika zasmání...

    • 3.12.2012  10:43
    Solomon Kane (2009)
    ****

    Tenhle film jsem si zamiloval. Howarda můžu. Temnou fantasy taky. Konečně nějaká alternativa k těm "vysokým" dílům (většinou daleko horším filmům než tento) který se celý odehrávají před zeleným plátnem. Skvělý hrdina, skvělá atmosféra. Béčkový příběh. Prostě vypnout a královsky se bavit. Mlask (hodnotím samozřejmě více srdcem než rozumem)...

    • 3.12.2012  10:43

    Přijde mi úsměvné vzlykat nad tím, že tvůrci udělali něco jiného a že už to neni ta "pravá" Stargate...já jsem naopak šťasten že udělali něco nového... A co jinak? BSG tu křičí z každého záběru, z každého dialogu, z každého tónu hudby. Battlestar Galacticu osobně považuju za nejlepší scifi seriál co jsem zatím viděl a jeden z mála seriálů co mě dokázal naprosto strhnout a tohle se mi líbí též. I když scénářem to za BSG dost zaostává. Po první sérii ovšem mohu říct: líbí. A popravdě čím dál víc. Prvních sedm dílů bylo možná trochu vlažnějších, ale od epizody Time se to začalo perfektně rozjíždět a já se parádně bavil. Jasně tahle Stargate je úplně jiná. Není to dobrodružně - akční scifi. Spíš je to takové scifi drama co sází na atmosféru a zápletky vycházejí spíš z postav než z vnějších podnětů jako tomu bylo dřív. Ale za mě to funguje. Postavy mi přijdou zajímavý (skoro všechny popravdě) a ty logický kopance co tu někdo zmiňoval jsem nějak neobjevil. Navíc výborná hudba, dobrý nápady a velmi vkusně a citlivě dávkovaná akce a tradiční scifi prvky (a neni pravda že to neni o jiných planetách a mimozemšťanech). Takže za mě zatim velmi příjemný překvapení. Bohužel zrušeno po druhé sérii...

    • 3.12.2012  10:40
    Battlestar Galactica (TV seriál) (2004)
    *****

    Rozhodně nelepší scifi seriál co jsem měl čest kdy sledovat a pro mě subjektivně asi i nejlepší seriál vůbec. Snad nic mě takto neuchvátilo. Skvěle zahrané, zrežírované a po stránce scénáře až na pár chyb hlavně ve třetí řadě výtečné. K tomu nejlepší seriálová hudba a specifický styl kamery (který chápu, že se někomu nelíbí, já ho žeru :D), prostě nádhera. A ta atmosféra, ta neskutečná atmosféra. Hlavně ve čtvrté sérii...byl jsem v dobrém slova smyslu rozsekán...jak napsala KevSpa: absolutní extáze... 95 %

    • 3.12.2012  10:39

    Zbytečně bych opakoval již řečené, Cival to shrnul naprosto přesně. Včetně toho občasného zívání.