Recenze (8)
G. I. Joe (2009)
mám rád akčné filmy a viem, že sem tam im chýba trošku logiky, ale toto bolo na mňa moc. škoda času!
Strážci - Watchmen (2009)
paráda!!!! hned idem kupit komix :-)
Výměna (2008)
vynikajúci film!!!
Americký gangster (2007)
dávam "len" 4 hviezdičky, pretože som od toho asi moc očakával. ale inak fajn film.
Václav (2007)
veľmi dojímavý film. Ivan Trojan žiari.
Vesnice (2004)
Shyamalanov film "The Village" je pre mňa zatiaľ vrcholom jeho tvorby. úžasná kamera, ešte lepšia hudba, mrazivá atmosféra, dobrý herci, medzi ktorými Bryce Dallas Howard žiari. zápletka filmu je trošku predvídateľná. pasáž kde Adrien Bordy "vytahuje život" z Joaquina Phenixa je na rozplakanie perfektná.
Znamení (2002)
ako pri všetkých filmoch od Shyamalana čo som videl musím vyniesť do nebies kameru, hudbu a atmosféru. a v druhom rade aj hercov. pre mňa úžasný film.
Žena ve vodě (2006)
popravde ma tento film trošku sklamal. ale beriem ho skôr ako rozprávku. jemná kamera, skvelá hudba, úžasný Paul Giamatti. pre mňa najslabší Shyamalanov film. snáď sa novým "The Happening" polepší.