Recenze (1 939)
Vadí nevadí (1998) (pořad)
Americké "Natoč to" - stejně stupidní a ubohé.
Západní křídlo (1999) (seriál)
Zbytečný seriál o pro mě nezajímavém zákulisí americké politiky.
Conan (1997) (seriál)
Tak tohle je opravdu síla. Oproti tomuto seriálu jsou Herkules či Xena vysloveně umělecká díla. Špatné je tu všechno, ovšem zdaleka nejhorší jsou herecké výkony jimž "dominuje" neskutečně toporně neherecký hlavní představitel. Už nikdy více!!!
Navarro (1989) (seriál)
V přehršli německých a rakouských krimi seriálů, kterými nás zasobují naše komerční televize je tento francouzský seriál příjemným zpestřením TV nabídky.
Na pokraji smrti (2002)
Popravdě čekal jsem to daleko horší, ale přesto bych doporučil Segalovi aby začal vážně přemýšlet buď o hereckém důchodu nebo aby alespoň zhubl.
Karate Kid 3 (1989)
Zatímco u prvního dílu jsem s ejako dítě skvěle bavil v kině, při sledování tohoto pokračování jsem jen trpěl u televizi - snůška všech klišé a trapností.
Propad do temnot (2003)
Podivná hororová slátanina bez hlavy a paty - koukatelné jen díky velmi příznivé délce.
Kameňák (2003)
Samotné vtipy, které zaznějí ve filmu nejsou sami o sobě vůbec vtipné, natož aby utáhly celý film - a ty ubohé herecké výkony. Jen doufám, že z Trošky se nestanedruhý Olmer nebo Soukup.
Kam doskáče ranní ptáče (1987)
Jeden z mých nejoblíbenějších dětských filmů na který se s chutí podívám i dnes - skvělá sci-fi pohádka s, na dětský film, velmi propracovaným scénářem a hlavně velkou porcí zábavy.
Kachorra (2002) (seriál)
Divoký anděl byla sice naprostá kravina, ale těch pár dílů co jsem viděl mě aspoň občas rozesmálo, ovšem toto je naprostý odpad TV zábavy.