Recenze (212)
ČT Live - Gipsy CZ (2007) (koncert)
Těžko hodnotit živé hraní v televizi, když jsem byl na jejich vystoupení. Živé hraní je zkrátka něco, co televize nemůže přenést. Takže ty hvězdy jsou spíš za to jací jsou naživo, než jak to vyzní v telině.
Nick Fury, zvláštní agent (1998) (TV film)
Je neuvěřitelný na jakou píčovinu jsou v Americe investoři schopni dát peníze. Na druhou stranu hlášky jako: "Dostal si polibek, ... polibek smrti... Nicku Fury!" nebo "Byl jsem nejlepší ze třídy v tichém zabíjení, dokázal bych to i ze spaní." jsou fakt hustý.
Patrick (1978)
Takhle kolem půlnoci v poloožralém kině, super zábava. Ke konci už se smáli všichni. Ale vážně, tak do dvou třetin se to tváří jako film, pak to spadne na úroveň filmů Ed Wooda. Zejména scénka s požární sekyrou je fajn. Možná to byl záměr, protože jeden z hlavních hrdinů se jmenoval Ed.
32A (2007)
Konečně je ten film červenej
Koule (1998)
Prvně jsem to neviděl úplně od začátku. Dnes ano. Mě to tak hloupé jak se tady o tom píše nepřišlo. Docela mě ten film bavil. Jasně, jsou tam věci které by tam být asi nemusely. Zejména ten odlet sféry, to si fakt mohli odpustit.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Ten film ani na vteřinu nezpomalí.
Úplné bezvětří (1989)
Původně jsem chtěl dát 4, ale za ten konec se světlicí, za ten ani náhodou.
Avatar (2009)
Oč menší očekávání jsem měl, o to víc jsem byl překvapen. Užíval jsem si celých 162 minut. Nechci ale vidět všechny filmy ve 3D, to bych nevydržel.
Temný obraz (2006)
Vydržel jsem přesně 40 minut. Nevím co mi vadilo víc, jestli ta výtvarná stránka nebo nekonečné proudy slov o ničem. Asi obojí.
Plán 9 (1959)
Nedokázal jsem odejít ani na záchod! Což se o mnoha jiných filmech říct nedá. Ed Wood jak má být!