Recenze (372)
Kanibal (2013)
film o spořivém chasníkovi, který rád libové ...
Bumblebee (2018)
první půle byla OK, ale ten konec ... Je to jen teen taškařice
Aquaman (2018)
ihned zpočátku dostal záporný hrdina tmavou barvu, což mě pobavilo :-)
Lifechanger (2018)
pěkná alegorie na promarněný život, ten plakát s motýlem krásně vystihuje přerod z kukly ...
Templář (2011)
Rochester byl na rozdíl od filmu dobit králem Janem Bezemkem již během 7 týdnů ...
The Dead (2010)
Skvělý nápad natočit s negry film ve tmě ...
Dis (2017)
pěkně ujeté + 1 hvězda za odvahu natočit takové umění ...
Žena za pultem (1977) (seriál)
To se nedá zvládnout ...
Na jeden nádech (2018)
naprosto skvělá apokalypsa, možná bych dal i 5 hvězd ...
Švec (2014)
jak mě tenhle skvost mohl 4 roky unikat vůbec nechápu ... Dokonce mě poprvé nevadil Adam Sandler.