Recenze (372)
Ambulance (2022)
První čtvrthodina se zdála, že bude v pořádku, ale pak nastalo tupé peklo a nuda. Běs. A spíše je to komedie.
Válka zítřka (2021)
Bylo to téměř tak skvělé jako Moonfall (2022)
Moonfall (2022)
Bezvadná "Verneovka" :-) téměř jako Na kometě (1970)
Po stopách vraha (2021)
Nechápu proč někteří místní kašpárci mají potřebu kopat do Willise. Je nemocný a končí, tak si na něj kamarádi vzpomenou s drobnou rolí aby měl radost ve svém odcházení. Z minulosti známe spousty skvělých českých herců, kteří skončili v zapomenuti v ústavech a neštěkl po nich ani pes. (Pivec, Brejchová, Gollová Budínová atd ... ) Jednou nás to čeká všechny.
Bourák (2020)
Geniální hudba ve stylu B52 a potrhlá parodie, co víc si přát.
The Requin (2022)
Celkem legrační film, hlavně konec s ožralým vietnamcem :-)
Lotrando a Zubejda (1996)
Nevím, ale i hudba je s těmi texty děsivá. Myslím, že v tom má prsty Svěrák. To je tak neskutečné násilí za každou cenu, až to bolí. Navíc Jiří Strach je taky jak z umělé hmoty. Jako herec je nemožnej. Svěráka mám rád jako herce a má správně úchylný hlas, který se hodí do všech her divadla Járy Cimrmana. Ale ty jeho plastické texty s hudbou Uhlíře, je fakt saďárna.
Ceaușescu před soudem (2019) (TV film)
Doufejme, že takhle dopadne ten ruský dobytek putin ...
Dobrý doktor (2017) (seriál)
Od 3. serie se na to již nedá koukat. Škoda, nyní je z toho již trapas a velká hanba pro Freda , kterou ani skvělý Bates Motel nenapraví.
Chata v horách (2012)
Těžko by se hledal lepší film v tomhle žánru, tohle je dokonalé.