Oblíbené seriály (9)
Hawkeye (2021)
Jmenuju se Earl (2005)
Terra Nova (2011)
Dva a půl chlapa (2003)
Agent Carter (2015)
Můj přítel Monk (2002)
Iron Fist (2017)
Iron Fist je za mě zbytečně hejtovaný. Např. Finn Jones mi do té role sedí jak p***l na hrnec. Akce tam je sice trošku méně, ale to mi vůbec nevadí. Příběh a postavy to za mě skvěle balancují. Jessica Henwick je skvělá a společně s Finnem mají suprovou chemii. Za mě zcela zasloužené čtyři hvězdičky.