Recenze (1 459)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Fakt pobavilo! Suprová dobová hudba a docela pěkně vystajlovaný... škoda jen tý vychrtlý přestárlý agentky, co měla opět ručičky jako hůlčičky a nožičky jako párátka a stejně přeprala všechny tvrdý rusáky :( to si fakt dělaj prdel... ale dobrý, moc dobrý! Takhle dobrý jsem to fakt nečekal = super!
Atrocious (2010)
Velká slabota, nuda a hooodně podprůměr až skoro k odpadu se blížící. Film za tři padesát natočenej dětma z pasťáku přes víkend u tety na zahradě :(
At the Devil's Door (2014)
Laciné a slabé. Démon vypadá jako ubožák... až mi ho bylo líto, že by měl bydlet v těch blbkách :( a konec? To byla vůbec srajda.... slabé jako čajíček!
Ať vejde ten pravý (2010)
Zajímavé, upírský film pro děti? Studio Kamarád s cákancy od krve? Jů a Hele s upířími tesáky? Mě se to líbilo, bylo to i dost dobře udělané... naivní dětský svět prolínající se s malou, ale sympatickou upírkou :) Velmi dobré! "You have to let me in"
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Od prvního dílu celkem dobrý, jak to jde dál a dál, má to silně sestupnou tendenci, teď už podprůměr :( Slabé!
Ava: Bez soucitu (2020)
Jedna hvězda z milosti, jinak by to byl čistokrevný Odpad! Neskutečná sračka s dobrým obsazením... ta vysloužilá, vytahaná zrzka, co se pokouší o nějaké bojové scény, to je tak k smíchu jako byla Pittova manželka! Otřesné! Super-blbé! Jako komedie by to šlo, možná ještě jako Bollywood. Ale jinak ubohost první třídy. Nekoukatelné.
Avanpost (2019)
Tak to jsem čuměl! Fantastický vizuál a super triky (úplně na úrovni západní kinematografie), výborná hudba, herci trochu slabší a zajímavý úplně originální námět. Škoda, že to mu občas čouhá ruská "sláma" z bot. Jinak naprosto úžasná záležitost. To jsem opravdu nečekal.O třídu lepší (lepší scénář) než Sputnik. Bravo!
Avatar (2009)
Mno dal i bych 5 hvězdiček, ale to by muselo být mnohem lepší než srdcervoucí pokračování Šmoulů :( Všem kdo to ještě neviděl vřele doporučuji nechodit vůbec na 2D, ale jít na 3D. Viděl jsem 3D a dobrý, 2D musí být celkem nuda. Přitelkyně 2x usnula i tak, je to zbytečně dlouhý a dost dětsky pohádkový. I když chápu, že na prachy je ideální, když tam není přímo ani sex ani krev = můžou to vidět i malé děti a tak se dá na tom mnohem víc vydělat :) Silná komerce, dojem z 3D velmi dobrý, ale přiznám se, že na film bych už znova nešel ani zadarmo, zas taková sláva to teda není. Všechno je hodně předvídatelný a dost zdlouhavý = jediné opravdu zajímavé jsou ty 3D animace prostředí, to se musely počítače zapotit... :) ale už se těším, jak se bude teď všechno točit ve 3D, u pořádnýho hororu si pár slabším jedinců v kině krůpne do trenek! :)
Avgust. Vosmogo (2012)
Na jednu stranu až špičkový střih a bojové scény (ale není jich moc), na druhé straně přihlouplé a naivní scény na úrovni studia kamarád pro malé děti. Zvláštní. Je vidět, že rozpočet byl poměrně štědrý. Zhruba na úrovní Noční hlídky. Není to špatné, ale ani nijak oslňující. Jinak na rusáky celkem gut. Až na tu rachitickou zlatokopku v hlavní roli :(
Await Further Instructions (2018)
No spíš lehce podprůměrná a ohraná záležitost... nečekejte žádný extra efekty ani gore... jen hloupý lidi co baštěj všechno co dávaj v telce.... zřejmě průměrná populace v GB (samozřejmě rasově a genderově vyvážená)