Recenze (1 459)
Bešenstvo (2023)
Tak mě se to docela líbilo, škoda jen toho digi-medvěda, ale taky to nebylo špatný. Vlci úplně v pohodě... doporučuji především milovníkům přírody.
The Childe (2023)
Tak to je fakt famózní korejská pecka! Adrenalinová akční jízda, wow! Super.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Super. S panem Washingtonem to opravdu pěkně funguje, palec nahoru. Zbytečná Dakota a ostatní přicmrdávači. Mnohem lepší než poslední John Wick. Děkujeme a dali bychom si ještě pár dílů. :)
Nikdo tě nezachrání (2023)
Velmi zajímavé, jak se z hororu stane komedie až groteska. To tu ještě nebylo. Až na drobné nedostatky v maskách mimozemšťanů to nebylo vůbec špatné, naopak! Úplně jako reinkarnace Shallyamana (nebo jak se ten režisér jmenuje). Nutno vidět!
Oktopus - Škaredá středa (2023) (epizoda)
Na poli českých detektivních seriálů opravdu positivní překvapení. Dokonce i reálie a prostředí plně odpovídá, pouze maličko přikrášlené. Jen tak dál. Líbí se mi vztahová chemie mezi Krobotem a Krvesajem. :o)
Oktopus - Ztracený případ (2023) (epizoda)
Za mě dobrý, palec nahoru. Z pohledu reálií se nedá prakticky nic vytknout. Kouknu na další díly.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Nakonec to vůbec nebylo špatné, i docela pěkný Drákula, určitě stojí za kouknutí.
Bibliotěkar (2023) (seriál)
Zajímavý námět, něco mezi fantasy a dalšími styly. V podobném duchu jako Denní a Noční hlídka. Poměrně slušné gore, herci ok. Určitě se dá seriál jednou vidět, pro zpestření, něco jiného než na Netflixu. Palec nahoru!
Mastema - Anděl zkázy (2022)
Docela dost dobré, občas až fantastické záběry a triky. Škoda jen toho slabšího vyústění, které nakonec nebylo až tak silné... ale za mě rozhodně příjemné překvapeni. Palec nahoru!
V ráji (2023)
Wow, tak to bylo příjemné překvapení! Slušné herecké obsazení (pro mě neznámými herci, ale tím lépe, neruší to), výborný vizuál, zvuk i hudba. Film byl velkým překvapením. Palec nahoru! Netflixu se občas také něco povede...