Poslední recenze (10)
Spectre (2015)
Klišé na klišé, neuvěřitelné že ani Bondovský přestřel tomu nepomůže, hlavně protože tomu chybí vtip a aspoň trochu originální scénář. Jenom to vrší scény za sebe, vykrádá předešlé bondovky. Jediný co se dá považovat za povedené je otvírák v mexiku, ale i ten nemá ten pravý nádech.
Sword of Vengeance (2015)
Scénář neexistuje. Příběh na jednu stránku, když se rozepíšete roztáhnutý na hodinu a půl. Bahno, mlha, šeď. Jedinej, kdo aspoň trochu hraje je roden a ten je tam jen chvíli. Není to ani komedie, na akčňák je to moc pomalý a přemíra zpomalovaček nepomáhá. Pokud si během bitvi stihnete vyčistit zuby a armáda pořád běží a umírá pod šípy a za celou dobu nedoběhne ani k prvnímu nepříteli, tak je něco špatně.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Jako bavil jsem se. Logický přesšlapy, no to nejsou přešlapy, ale pády na držku mě štvaly. Ale zase si to na nic nehraje, vizuálně je to udělaný dobře, pár vtipných hlášek a scén to má taky, akce funguje perfektně. Rozhodoval jsem se mezi 3 a 4, ale za to, že jsem se bavil 5.