Recenze (953)
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Iliza je teda luxusní stíhačka.
Srdce na dlani (2022)
To tak potěší, když člověk konečně vidí normální a vtipnou českou komedii. Film působí strašně pozitivně. V první polovině spousta humoru, skvělé herecké výkony a perfektní hudba. Citát Bolka Polívky k této komedii podtrhují všemi 10. Na pomezí 4-5*
Srdce z oceli (2017)
Ten scenar je tak neuveritelne hloupej, ze vubec nechapu, jak se tomu mohl Jackie upsat. Rezie na mostni pomery velmi podprumerna. Na odpad to neni, tu jednu hvezdicku si to za Jackiho si zaslouzi.
Stánek s polibky (2018)
Absolutně zbytečný film pro cílovou skupinu 12-16 let.
Status: Naživu (2022)
Od začátku nuda, prostě vše 100x viděno již jinde. Atmosféra nulová, režie strašně béčková. Je to taková blbost, že i Liam Neeson by roli odmítl. Ztráta času.
Stefanie (1995) (seriál)
Zase tak hrozný to nebylo.
Stillwater (2021)
Skvělá malá Lilou, jinak Matt za celý film nenahodil jiný než otrávený nepřítomný výraz. Příběh není špatný, ale ta délka to totálně zabila. Kdyby to mělo 90-100minut, hodnotil bych možná o 2* více.
Stínohra (2022)
Dobrá atmosféra, ale ten příběh je celej pritazenej za vlasy.
Stockholmský syndrom (2020) (TV film)
Našlápnuto na 4*, ale druhá část už obsahovala dost nelogičností a žánrových klišé, takže bohužel.
Stopař (1986)
Hauer je skvely zaporak. Nicmene scenar je hodne deravy, motivace postav a zvraty casto nedavaji smysl. Je videt, ze jej psal skoro jeste teenager.