Recenze (274)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Zábavný film se sympatickými herci který přesně ví co dělá.
Batman (2022)
Atmosféra na maximu a celý film snad 2x na chvíli uvidíme denní světlo. Škoda že není také více scén s Brucem Waynem v "normálním" životě, dodalo by to filmu na uvěřitelnosti.
Duna (2021)
Krásný vizuál i docela zajímavý příběh, který ovšem v druhé polovině trochu ztrácí. Na ostatní puberťácký digibordel který zaplavuje kina každopádně kouká hezky z patra.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Nevkusný lunapark pro celou rodinu kde se mi nejvíce líbil mluví mrož - ostatní nestálo za nic.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Dobrá první a poslední půlhodinka, všechno mezitím je pěkná nuda nehodná značky Indiana Jones.
Flash (2023)
Batman & Robin pro novou generaci dětí + film dává naději že Batmana bude do budoucna hrát jen Clooney!
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Lepší než cokoliv od Andersona a první hodina je docela dobrá. Zbytek je na odpad. Film sráží hlavně malý rozpočet, špatní herci a prkenné dialogy. Nakládání s reáliemi her také není bůhvíjaké - udělat z démonického záporáka Weskera takového šaška a Lise Trevor dát pytel na hlavu - WTF ?!
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Byli lidé kteří k tomuto veledílu psali scénář a dialogy starší 15-ti let? Mám tady silné podezření na dětskou práci.
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Asi nejepičtější dílo v historii seriálů. Oproti ní působí třetí řada jako malý TV film vedle Pána Prstenů. Všechno je tady na vrcholu - scénář, postavy, atmosféra... Tleskám a těším se na poslední řadu !
I Am Not Okay with This (2020) (seriál)
Zábavný seriál, který jen není příliš originální. Kow-how čerpá evidentně hlavně z videoherní série Life is Strange a dále se inspiruje v Carrie, Stranger Things a To. Díky výkonům titulních herců ovšem pozornost udrží a je škoda že byl kvůli covidu zrušen - druhou řadu bych si dal rád.